Remélem nincs harag, de ez azért nem játék. A lefűrészelt rugó miatt megváltozott rugóparaméterekkel kanyarban a lengéscsillapító nem csillapíthat eléggé, és ez annyira lecsökkentheti a tapadást, mintha teljesen rosszak lennének a lengéscsillapítók. Tényleg nem okoskodni akarok, de azért ha olyat írunk, ami igencsak életveszélyes, ezt erősen emeljük ki. Mert míg én sokat jártam/járok rossz csillapítású autóval, és nyilván neked vagy másnak sem okoz gondot, akinek már nagy gyakorlata van, és tudja, hogy rossz a csillapítása, azonban, ha egy kezdő nulla gyakorlattal felbuzdulva a topikon lefűrészeli a rugó végét, és nem számítva rá azt hiszi most már tolhatja neki, mert sportkocsija van, annak csúnya vége lesz.
Az meg, hogy kinek van rá pénze, és kinek nincs más téma. De érdemes megnézni rallye versenyt akár csak filmen, hogy tudja az ember milyen sport az, meglepő, de nem az aljukon csúsznak azok az autók a szerpentinen sem! Rengeteg ember épít ilyen autót, vagy gyorsulási gépet, és használják őket az utcákon is gond nélkül. Nyilván aki a rugót fűrészelgeti ilyen autót akar imitálni, csak éppen ő rontja a kocsi teljesítményét a tuninggal, nem pedig növeli. De azért ne írogassuk már, hogy minden tuning kocsi rosszabb a gyárinál.