nagytamás, nem akarok vitatkozni, de mint írtam én is igazat adok nagy általánosságban, de 1 menet a rugóból nem a világ, jobb lenne 1 ültetőrugó az említett okok miatt, de 1 menet levágásától még nem lesz életveszélyes az autó, ezt is lássuk be. Amúgy meg nem a csillapító nem fog tudni eléggé csillapítani, hanem a terhelés nagyobb %-át kell a gátlónak átvennie a rugó helyett, így a gátló sokkal hamarabb tönkremegy egy ilyen művelettől, ugyanúgy mint ha a gyári gátlót hagyjuk benn 40mm fölötti ültetésnél, és még lehetne sorolni. A rallys hasonlatod meg szép és jó, de mint az elején is leírtad az nem kizárólag rugó tuning hanem minden futóműalkatrészé. És egy jó tuning nem szarabb a gyárinál, lásd ott az enyém is, a futómúve álom, feszes, kanyarban mintha sinen menne a kocsi, DE vesekövem sose lesz, pluszba fosok hogy mikor veri oda az alját a demszkykátyús utakon... Valamit valamiért. Amúgy ültél már Rally autóba? Az még dúrvábban kemény mint bármelyik utcai tuning autó. Nekem volt már szerencsém hozzá és mondhatok annyit róla hogy az utcai autóhoz hasonlítani nem kéne, mert össsze se hasonlítható a kettő.
Végszóként, az autó veszélyes üzem, nekem is voltak sz*r csillapítású autóim, volt olyan aminek a fékútja 10x-re nőtt a csillapítás hiánya miatt... tudom jól hogy ez mennyire fontos, és mindenkit én is óvva intenék attól hogy ilyen sufni megoldásokkal mókolja az autóját, de bizonyos határok között még ez sem életveszélyes, ez a határ meg minden típusnál változik.