Köszönöm a válaszokat, tudtam, hogy vannak itt jó gyerekek.
Hiába voltam én ügyes a motor összerakásnál ha még mindig ott van a nagy kérdés. /ugyan miért?/
Leírom nagyjából, hogyan történt az egész.
Az első 1000km úgy vezettem végig, mintha tojás lett volna a lábam alatt. 80km/h fölé nem mentem.
Aztán késöbb éreztem a Lóerőket majd kihúzattam 3000ig. annál főlé nem jártam.
A 4000km megtétele után már a 4000-es fordulatot is láttam egyre többször. na jó nem mindig.
Viszont azt hozzáteszem ha hosszabb útra megyek akkor 100 és 130 között mutatt a sebességmérő óra.
Már kételkedem abban, hogy nem járattam be a motort. De szerintem ez hülyeség mert apámnak új Loganja van és az első perctől kezdve nem járattuk. mentünk vele mint a hülyék. Mégis a 6Liter az országúti. a városi viszont 8L. Ebben már van 45ezerkm.
Lehet, hogy rossz hasonlat, mert ez már csak modernebb moci valamint renault licensz és hengerenkénti injektor. de ez is csak 75Le 8V és jó nagy test.
De az enyém miért nem fogyaszt csak 8-at? Akkor nem izgattna annyira de szerintem a 10L akkor is sok, ha nem is járatódott volna be a moci.
Nagyon jó a termosztátom, /4300ft 92C''/ megfigyeltem és az O-R betünél van mindig a mutató. ha megálok és járatom alapjáraton akkor nyílván tovább melegszik a víz az N betű elhagyásnál már kapcsol a hűtőrendszer.És annak örülök a legjobban, hogy 1km megtétele után elhagyja az első csíkot. jó most igen...nyár van. Szóval. biztos vagyok benne nem a motorral van a baj.
Most,hogy nehéz a lábam az csak egy tény. Most ebben az esetben megnyugszom a 10Literrel. Viszont az már nem tetszik hogy megyek 500km szinte folyamatosan és bevágja az 50 lityot.
Van egy autó szerelő ismerősöm. Elmeséltem neki a tényt. nevetett rajta. De végül beláttam igaza van.
Ne várjak el egy központi injektorostól benzinspórolást, főleg abban az esetben, ha minden reggel munkába indulásnál beindítom, amit s majd a munka helyem parkolójában lállítom. És ez mindösszesen 4,680km táv. az az nincs 5km. Ez a legnagyobb halála a robbanó motoroknak.
Autómataszivató?
na ezt kell megnéznem. ez hol van fiuk? a szerviz könyvem nem ír ilyet.
Szerintem azt a catalizátort vissza kellene tenni. mert ez is csak egy folytás a motornak amit stabilizálna valamit. De mivan a hátsó kipufogókkal? Pedig ez is új, az unixtól vettem mert ez volt ólcsóbban.az egyik haverom azt mondta, hogy az utángyártott kipufogók mind sz_rok.
A motor nagyon szépen jár. nem ingadozik a fordulat. Viszont az idegesít, hogy a legnagyobb melegben és sok km megtétele után mikor megálok leál a motor, mert valami elektromos kütyü szarakodik. a motor erőlködik mert menni akar de mintha nem kapna üzemanyagot. na ezzt akartam még írni nektek. hogy ez mi okozza? az akksim is szarakodik.? amikor már olyannyira süt a nap, hogy szinte mindenki menekűl az árnyékba akkor nem indúl az önindító. nem bírja a meleget az aksim? Pedig bemérték és tökéletes a feszültség benne. De akkor már megint valami elektromos kütyü a hiba?
Sudye
hidd el ennek a motornak nem nagy a kasztni, sőt nagy is a motor.Egy escortos csaj ismerősömnek ugyan ez a motor van a kocsiában. De tényleg tök ugyan ez a motor. és mégis 6-7 között jár. de ő nem is tapossa.
Amit Ryan írt az való igaz. A suzuki is sokat eszik ha fingatják. Bárkinek bármilyen autója lehet az én lábam alatt sokat fog enni. Le kéne vágni.?
Lassan megnyukszom az elkeseredésben. valóban csak finoman kellene vezetni?
De amúgy úgy megy mint a qrva élet.............nagyon megy.
Most viszont finoman fogok közlekedni, hátha a 46-os lábam a hibás.
Az automataszívató hól van? aza piros kütyü az alapjárati mágnes szelep alatt?
Ja elkészűlt az elektrolízis vagyis a HHO generátor, csak a tesztelésnél szétéget a 30A mágneskapcsoló. Most rendeltem 100A-at.
A teszt idő alatt rengeteg gáz keletkezett. szerintem jó lesz. De majd sok képpel új topickot indítok részletes beszámolóval. Ezért törőltem a régit.
Várom a gondolataitokat.