Sajnos el?jött egy olyan hiba amit még soha nem tapasztaltam.
Köszi
Szia!
Gondolom azóta megoldódott a problémád, de hátha valakinek még lesz ilyen, ezért leírom az én tapasztalatomat.
Nekem is volt sokáig olyan problémám, hogy amikor üresbe tettem a váltót, a motor felpörgött elég magas fordulatra, amit csak úgy tudtam kezelni, hogy a motort éppen terhelés határán tartottam, vagyis csúsztattam a kuplungot.Mivel a feleségem használja rendszeresen, ezért nem tudom mikor, de valamiért megszűnt a probléma. Aztán jó pár hónapja eltűnt az alapjárat.Rettentő bosszantó volt a fékkel és a gázzal játszadozni piros lámpánál. Úgy alakult, hogy csak most sikerült orvosolni a problémát, mert találtam egy lelkiismeretes szerelőt, aki volt olyan szíves és megkereste a hibát.Szóval el volt repedve két vákuumcső, de elég rendesen.Az olajbeöntőtől elvezető cső kettéágazik az alapjárati szelep alatt valahol.Ennek az elágazásnak a két oldala volt elmállva és szétszakadva.Ezeket kicseréltük, vagyis tettünk a helyükre azonos keresztmetszetű vízcsövet és az alapjárat tökéletes lett. Régebben én is kicseréltem rajta az alapjárati szelepet, mert azt hittem az ment tönkre, de gyanítom, hogy most van egy használt jól működő alapjárati motorom a polcon
Remélem segítettem másoknak is