Author Topic: Műszerfal lebontás  (Read 16195 times)

Offline kobold79

  • Vezetett már fiestát
  • *****
  • Posts: 183
  • Segített?: +45/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #15 on: 2010 February 22, 17:14:43 pm »
Gery!
Forgasd el a kormányt 90fokot. Találsz ott egy kis rést. Egy lapos csavarhúzóval pattintsd ki a műanyagot!
Csináld meg a másik oldalon is! Ha ez megvan egy határozott mozdulattal húzd meg azt a műanyagot ami az óra alatt van! Látsz ott két csavart ha még nem piszkálták t25-ös  csavarhúzóval tekerd ki! A sima csavarhúzóval nyúlj be az óra és a műszerfal közé az óra közepénél és pattintsd ki az órát!
Nagyából ennyi!
Üdv Kob!
kobold

Offline My Geri

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #16 on: 2010 February 23, 06:27:42 am »
Köszi kobold megpróbálkozunk vele. Csak óvatos leszek nem kéne eltörni a fület :P Ha meg lessz akkor rakok képet az új ledekről.

Offline harley74

  • Újonc
  • *
  • Posts: 4
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #17 on: 2010 February 25, 15:49:28 pm »
üdv

olyan gondom lenne, hogy MK7-nél a fűtés tekerők hol világítanak, hol nem, hol csak haloványan.
gondoltam kicserélem az izzókat.
arra rájöttem, hogy a konzol alját ki lehet pattintani két helyen, de a magnó alatti rész, ami a fűtéskonzol felső része, nem jön ki sehogy.
gondoltam, kiveszem a magnót, de azt sem tudom kivenni, hiába tolok be a négy sarkánál lévő lyukakba magnó kiszedő lemezt, meg se nyekken.
viszont a jobb oldali fűtéstekerő valamilyen oknál fogva csak forog körbe, de mindig csak egy helyre fújja a levegőt, nem lehet pl. csak lábra tekerni.
valami széteshetett amikor kipattintottam a konzol alját...

most mit csináljak???? ???

Offline My Geri

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #18 on: 2010 February 25, 19:10:24 pm »
jól gondoltad előbb vedd ki a magnót mert a fűtéskonzolt tartja két csavar. Vedd ki a kesztyűtartót és hátulról toljad kifele a magnót mikor a füleket akasztod kifele. A fűtéstekerőd meg azért forog körbe mert szétcsúszott hátul a csatlakozója. Azt is a kesztyűtartó mögül benyúlva tudod visszarakni. Én is ezzel szívtam meg. Addig forgattam a tekerőt míg rendesen helyre nem ugrott.

Offline harley74

  • Újonc
  • *
  • Posts: 4
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #19 on: 2010 February 25, 20:11:13 pm »
köszi

és darabos izzók vannak benne vagy az egész konzol ledes?

Offline My Geri

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #20 on: 2010 February 25, 20:31:46 pm »
szia annyira még nem szedtem szét nem tudom milyen. én is holnap megyek átledeztetni az óracsoportot meg megnézem a fűtés konzolt

Offline My Geri

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #21 on: 2010 February 26, 19:27:55 pm »
Na kész a ledezés. A műszerfel és a magnó is kék lett. Bár még van amit pótolni kell maradt pár zöld led meg izzó benne:D:D
Itt van pár gyors kép majd csinálok jobbat.

Harley A hőfokszabájzónál izzók vannak meg a világítás kapcsolónál a többi ledes. A hőfokszabájzónál csak a belső levegő keringetés és a klíma gombja ledes.

Egymás utáni hozzászólások esetén kérlek inkább használd a "Szerkeszt" gombot és egészítsd ki az előző hozzászólásodat, minthogy mondatonként egy új hozzászólást írj. Csipi

[a csatolmány törölve]
« Last Edit: 2010 February 28, 11:51:48 am by Csipi »

Offline doubleo

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 343
  • Segített?: +16/-1
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #22 on: 2010 February 26, 20:22:16 pm »
Szép lett gratulálunk! ;)
Apám mindig azt mondta: Fiam a munkát és a sarat, messziről kerüld! Nekem ez eddig bevált!

Offline harley74

  • Újonc
  • *
  • Posts: 4
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #23 on: 2010 February 26, 20:28:05 pm »
köszi..

a kesztyűtartó hogy jön ki?
ha nem muszály nem szeretnék találgatni :notworthy:

esetleg a sima magnó kiszedő lemez is jó a magnó kihúzásához?

Offline My Geri

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #24 on: 2010 February 26, 21:59:04 pm »
A kesztyűtartót két fül tartja az alján ahogy lenyitod látod is azt kipattintod és kiforgatod. A magnót én egy hegyes késsel akasztottam ki mert a régi magnó kiszedőim nem voltak jók hozzá. 4 fül tartja abba bele akasztasz valamit és a magnó közepe fele húzod de hátulról tarts rá és toljad kifele mert vissza pattan. Én szívtam vele eleget mire kiszedtem először. Remélem tudtam segíteni.

Offline harley74

  • Újonc
  • *
  • Posts: 4
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #25 on: 2010 February 27, 18:12:03 pm »
na kész vagyok.

ennyi nyűgöt egy izzócseréhez... :-\

Offline My Geri

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +0/-0
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #26 on: 2010 February 27, 19:21:34 pm »
Hát ez ezzel jár jól össze vannak rakva ezek a kis autók ;D

Offline harait

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 33
  • Segített?: +1/-1
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #27 on: 2010 April 07, 21:40:47 pm »
Hali, azt szeretném megkérdezni hogy nem-e tudja valaki h az A oszlopot hogyan kell szakszerűen lepattintani?
Nekem egy tartóbolhának a sinjét már sikerült kiszakítanom...állítólag annak simán ki kell pattania a foglalatából és az a oszlopborításon maradnia, de nekem nem jött össze.....köszi előre is!

liza

  • Guest
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #28 on: 2010 April 21, 19:29:44 pm »
Szia!

2008. utánni uj fiestád van?

Nekem igen és nekem is pattogott!- és tudod, miért? - na elmondom! mert a motortérben volt 2 db. papir ragasztva amit a ragasztó elengedett és a menetszél fújta. egyszerüen ettől volt amit visszaragasztottam és már jó is!
üdv.

LLACZY

  • Guest
Re: Műszerfal lebontás
« Reply #29 on: 2010 July 20, 16:37:30 pm »
Sziasztok.
Infó kellene.
Müszerfal kilóméter óra viláitásom, a bal oldali kiégett.
Hogy tudnám a legyegyszerübben kicserélni az izzót benne.
Minden tanácsot nagyon köszönök. :notworthy: