Szia!
Meg van a válasz!
ha gondolod töltsd le a Letöltéseknél a Kézikönyvek között van MK4 kézikönyv.....Így csináld... néven!
Ott a 104.oldalon van a tengejkapcsoló hidraulika légtelenítése!
Ha erre gondoltál!
Deazért bemásolom ide:
A tengelykapcsolóhidraulika légte-lenítése
Légteleníteni kell a tengelykapcsoló hidraulikus rásegítőt, ha a pedál nem vagy csak késlekedve áll vissza, ha a tengelykapcsoló nem old rendesen, illetve a hidraulikarendszer nyitottá vált.
A biztonsági előírások:Miután a tengelykapcsoló hidraulikája fékfolyadékkal mű-
ködik, tartsuk be a „Fékberendezés" fejezetben ismertetett
elővigyázatossági szabályokat. A fékfolyadék mérgező és
a gépkocsi lakkozását megtámadja.
• Vegyük le a vivőhengeren lévő légtelenítőcsavar porsapkáját. A légtelenítőcsavar a motorhajtóműcsapágy bal oldali részén a hajtóműn van. Toljunk átlátszó tömlőt a menesztőhenger légtelenítőszelepére.
•Merítsük a tömlő másik végét fékfolyadékot tartalmazó edénybe úgy, hogy az a légtelenítési művelet során levegőt ne szívhasson be.
•Csavarjukbe óvatosan egy fordulattal a légtelenítőcsavart. A csavar lazítását csillagkulccsal végezzük, megőrizve a csavar épségét.
•Munkatársunk addig pumpálja a tengelykapcsoló pedálját egészen ütközésig, amíg megszűnik a tömlőn a légbuborék kiáramlása. A készlettartályban mindig friss (új) fékfolyadék legyen.
Figyelem: fókfolyadékcsere alkalmával (a rendszeres karbantartás során) addig szivattyúzzuk ki a fékfolyadékot, amíg megjelenik a friss fékfolyadék. A friss fékfolyadékot világosabb színéről ismerjük meg.
•Csavarjuk vissza a légtelenítócsavart, húzzuk le a tömlőt, tegyük vissza a porsapkát.
•Engedjük le a gépkocsit.
•Töltsük a fékfolyadékot a MAX-jelig.
•Ellenőrizzük a fék- és a tengelykapcsoló-rendszer működését
• Ellenőrizzük a készlettartályban lévő folyadék szintjét, szükség esetén pótoljuk, lásd a 283. oldalon.
Figyelem: a készlettartályban nem szabad a fékfolyadéknak túl alacsony szintre süllyednie. Mindig friss fókfolyadókot töltsünk be.