nekem 1.1 karbis fityó van, hát mit mondjak, nem egy izomállat... pont fordítva viselkedik mint a témaindítónál, nekem kis fordulaton nincs ereje (alul van egy lyuk a teljesítmény-leadásban), de 2000res fordulattól már elég szépen húz. a vége olyan 140 körül lehet, 3600 körüli fordulaton ment 125-öt, fentebb még nem kergettem (törvénytisztelő állat-polgár vagyok
)
másfél hónapja volt motorgenerálon (fúráson kívül minden, 1 hengerben volt normális kompresszió, a többiben fél-kétharmad annyi), a szerelőm azt mondta, hogy a karbi lehet a ludas abban, hogy alul köhögős. állítólag legalább 2 féle karbi lehet ezen a motoron, az enyém még a jobbik fajta, de ezen se lehet szinte semmit sem állítani (akinek van eladó karbija írjon
). gyújtás szintén nem állítható. karbihoz javítókészletet kapni szintén necces.
az enyémen ki volt kötve a vákumos gyújtás-vezérlő, mióta az vissza lett pakolva, mintha árnyalatnyit jobban menne, főleg hidegben ez a vákumos izé magasabban tartja a fordulatot.
ez is lassan melegszik, alapjáraton napokig (
) lehetne járatni, pedig a fél hűtőm el van most takarva. még intenzív kergetéssel is több idő kell neki mint várná az ember.
a fogyasztásommal viszont nem vagyok túl elégedett, motorgenerál előtt 4-5,5-ig evett (ereje mondjuk nem volt), most kb 6,5-7 kell neki vegyes használatban (igaz most több kaját is kap).
tavasszal még kísérletezünk a karbival, utána kíváncsi leszek az ifjú (15 éves
) versenyző milyen fogyasztást produkál
ja, ha valaki tud vagy lát vhol RS spoilereket, privizzen azonnal
ugyanitt keresek ablakmosó szivattyút, 2 csöveset. (ez itt a reklám helye)