-Motorháztető ügyében, csak annyit mondanék, hogy inkább bontottat vegyél, mert kb felébe kerül az utángyártottnak. Nekem MK3-hoz 15e-be akartak adni a bontóban. Végül nem kellett....
-A fényezésre is számolhatsz egy 10-est minimum. Általában kb 10ezer egy elem festése, ha hőkezelt fényezést akarsz, a mocitető kb 1,5 elemnek számít, de a pontos ár a fényezőn múlik....
-Az izzítás: Ez kb úgy működik, hogy van egy időzítő-elektronika ami, ha elfordítod a kulcsot elindul, bekapcsolja az izzítást (ezzel együtt a visszajelzőlámpát) és egy előre beállított idő múlva kikapcsolja azt. Viszont általában a lámpa elöbb elalszik minthogy az izzítás befejeződne.
A kattanás amiről az öreg beszélt az, az a relé ami az izzítógyertyákat kapcsolja. Tehát az öreg nem mondott hülyeséget....
Persze az indokolatlanul sok izzítás idő elött tönkreteheti az izzítógyertyákat.
Ja, és ha az izzítás befejeződött az nem azt jelenti, hogy indításra kész az autó, hanem azt, hogy lejárt a beállított idő. Ezért kell télen többször izzítani.
Remélem segítettem.
Üdv Viktor