Szia/sziasztok!
Mivel a fiestám (tdci) még nagyon fiatal, így a fusionunkról (tdci) szerzett szakmai és egyéb tapasztalatom osztanám meg hidegindítás ügyben.
Annak ellenére, hogy az autók napi használatban vannak, nem túl gyakran láttam az izzítás kontroll lámpáját. Csak a nagyon szélsőséges hőmérséklet befolyásolhatja az önindítózás idejét.(Én a nagy hidegben használok némi dermedésgátlót) Az üzemanyag szűrőbe épített fűtőszál garancia az optimális üzemanyag hőmérsékletre. Persze ehhez meg kell várni amíg, a program leellenőrzi magát. A sima szívó disselektől már jól ismert 2 izzítás 1 indítás is elősegítheti a mielőbbi beindulást. (nagyon hideg esetén)
A lelevegősödés nem tdci hiba! Az igaz, hogy a "közös nyomócsöves" autóknál előbb észlelhető a probléma.
Littleb a lelevegősödés javítható probléma, amivel még garanciásan keress meg egy szervizt mert utána húzós lesz a számla.