kat helyére minek gázgyorsító? már azzal gyorsítasz a gázon ha kiveszed a katalizátort... (nincs mibe megakadjon), kat helyére egy sima cső. zöldkarin lehetnek gondok, de az enyém is lassan 19 éves autó ha itt kicsit rosszabbak az értékek nem nagyon okoz ez problémát.
persze nem a mozaikba kell vinni
ez a gázgyorsító dob olyan hangzatos, olyan divatos lett mostanában, emberek belegondolnak egyáltalán abba hogy semmit nem ér? drága és nem ér semmit. ha igazán jó kipuffot akarsz akkor kat kiherél, bele cső, egy átmenő kicsit szűkülő középdob, és egy hangoló végdob. Semmi több nem kell. Ha tényleg javítani akarsz az autód teljesítményén akkor ennyi. Ha arra mész hogy a kársztájlingon vagy találkozókon vagy bárhol, azzal dicsekedhess hogy neked ilyen meg olyan meg amolyan húúúde drága cucc van a kipuffodba építve akkor hát vegyél nyugodtan. (nem ismerlek, tehát nem tudom hogy igaz-e rád vagy sem, rem nem veszed sértésnek a hsz-t nem annak szántam.
) Az hogy kérdezel becsülendő, sokan meg se teszik és fölöslegesen dobnak ki az ablakon pénzt, sőt ezzel még csökkentik az autójuk teljesítményét, mikor azt hiszik hogy pont javítják. Árulja már el valaki hogy az mitől jó hogy van benne egy drága gázgyorsító?
jah a példában a kipuff átmérők csak hasraütésre mentek, tehát nemtom neked milyen moci van az autódban az 1.6-osé gyárilag 45-ös, az 1.3-é 35-ös, az 1.4-é meg asszhem 35 v 40-es ezt nemtom ehhez mérten kell nézni az arányokat hogy mennyivel nagyobb a rajta lévő.