Hát ha már ennyire direktbe meg lettem kérdezve, akkor persze hogy van hozzáfűznivalóm.
Sajnos nem biztos, hogy jó hírekkel tudok szolgálni viszont.
Autót ma hoztam vissza szerelőtől (ez már a második szerelőzés a villamosságis írásom óta). Rádugták gépre, megnézték értékeket, minden jót mutatott -> lambdaszonda biztosan jó (most már 2 gépi mérés és 3-4 szerelő mondja). A hibajelenségem viszont változott, már nem csinálja azt a "bizonyos tartományban csak nagy gázra reagálok" dolgot. Helyette viszont az alapjáratban folyamatosan van egy kicsi ingadozás és ami a rosszabb - előfordul, hogy az autó leáll. Értsd megyek piros lámpa fele, kuplung - üres - fék, és leejti az alapjáratot annyira, hogy lefullad. Na ezzel nem tudott a szerelő sem mit kezdeni, pedig esküszöm arany keze van amúgy. Amiket kinéztünk lehetséges hibának:
- alapjárati motor (másfél hónapos, de lehet nem megfelelő)
- alapjárati motort vezérlő comp
- motor jobb felső hátsó részén vezérműtengely...valami jeladó
Mivel ezeknek már 10e fölött mozog az áruk/db, ezért még nem estünk neki a cserének. Szóval a jó hír, hogy a lambdaszonda jó, a rossz hogy a hiba forrása még mindig nincs meg. Ez a leállás meg iszonyat ciki lámpánál...
Úgyhogy még nézelődök, megnézem stimmel-e az alapjárati motor, stb.
Apropó: van valakinek ZETEC 1.8 computere/alapjáratimotorja/jeladója, ha más nem egy próba erejéig?