Author Topic: 1.8D problémák  (Read 34227 times)

Fordulat

  • Guest
Re: 1.8D problémák
« Reply #45 on: 2009 August 28, 14:14:16 pm »
Iszonyat módon rezeg az enyém is ,az elviselhetőség határát feszegeti. . Ültem már én is diesel BX-ben ,de az az enyémhez képest álom.
Gondolkodtam én is hasonló megoldáson,hogy plussz tartó bakot vagy vmit beépíteni,hátha....

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: 1.8D problémák
« Reply #46 on: 2009 August 29, 16:18:21 pm »
Állitólag valamelyik gumibakot forditva is belehet tenni, de ha rosszul teszed be akkor iszonyatosan remeg.

Mellesleg én anno ültem dizel fifiben ami nem rázta ki a lelkemet. Szal valami megoldás kell legyen...

Anno egy fordos szerelő azt mondta, h akkor is szokott a kelleténél jobban rezegni ha gányul újitják fel a motort(pl dugattyúcserénél is), mert felújitásnál kikell egyensúlyozni a sonkákat is...
Ezt sok gépműhelyes elfelejti  :-\

Ja igen. Gondoltatok már rá, hogy nem csak a motortartó bakoknál kell keresni a hibát?
Lehet, hogy a kipuff nincs valahol rendesen felfogatva. Az is tudja rázni az autót rendesen...

« Last Edit: 2009 August 29, 17:20:13 pm by viktorwrz »
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

Offline Vadika

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1317
  • Segített?: +49/-4
Re: 1.8D problémák
« Reply #47 on: 2009 August 29, 17:15:12 pm »
Állitólag valamelyik gumibakot forditva is belehet tenni, de ha rosszul teszed be akkor iszonyatosan remeg.

Mellesleg én anno ültem dizel fifiben ami nem rázta ki a lelkemet. Szal valami megoldás kell legyen...

Anno egy fordos szerel? azt mondta, h akkor is szokott a kelleténél jobban rezegni ha gányul újitják fel a motort(pl dugattyúcserénél is), mert felújitásnál kikell egyensúlyozni a sonkákat is...
Ezt sok gépm?helyes elfelejti  :-\



Remélem hogy nem az utóbbi a probléma mert gondolom az  igen nagyon húzós lenne
Mindenkinek Fiestát :D 
Vagy Zum Zum   :D

- Ki az abszolút irigy?
- ???
- Aki azért nem kefél, hogy a másik ne élvezzen

Fordulat

  • Guest
Re: 1.8D problémák
« Reply #48 on: 2009 August 29, 20:38:05 pm »
Nálam az a probléma ,de gondolom másnál is( jó lenne látni 1 hasonló fifit ,dieselt ami nem rezeg) ,hogy nagyon fixen van a motor. Átnéztem mindent alulról felülről . Kicseréltem az összes tartó bakot újra (ezt azért ,mert idegesített a rezgés) és a csere után még jobban remegett ???  :-X Ahogy ránézel a motorra ,főleg dieselnél kell látnod,hogy rezeg,mozog a motor.Na ez meg se moccant (az autóval együtt rezgett) ,túlságosan ráfeszül a tartó bakokra...Fellazítottam őket és önzáró anyával rögzítettem és amit már említettem,hogy az önindítónál kivettem egy szerintem fölösleges vasdarabot :D és ezek által csillapodott a rezgés,de még nem az igazi.

Ja ,igen próbáltam én is bakok megfordításával : eredménytelenül,vagyis nem volt észrevehető különbség, ráadásul a tűzfalnál lévő gumibak,ha fordítva teszed be akkor elszakad rögtön az első indításnál .Ez tapasztalat...:S

Még keresem a választ...:)



                   

jil11

  • Guest
Re: 1.8D problémák
« Reply #49 on: 2009 September 10, 15:40:19 pm »
Sziasztok, Szóval akkor új motortartó bakokkal ezek szerint nemnagyon lehet javulást elérni. Akkor ezzel már nem probálkozom,pedig ez volt a tervem............
Az enyém 91-es . Ültem nemrégiben egy 2 évvel fiatalabb 1.8D fiestában az annyira nem rezgett,de még a rezgéssel megbarátkoznék,hanem alapjáraton van sokszor olyan hogy egyszerüen berezonál a kasztni belseje,és szó szerint dobhártyazavaroan búg az egész belső tér.Nemtudom miböl adódhat ez a különbség.....Lehet hogy egy-két módositáson áteshettek az ujabb szériák? ill.van egy olyan dolog a hátsó bakolásnál hogy az egyik rögzitése a kasztnihoz van rögzitve alul a homlokfalnál,egy csavarral.....Nemlehet hogy ott vezetődik át nagymértékben a rezonancia? Ha ezt a hibáját ki lehetne küszöbölni egy tökéletes kis autó lenne.

Offline Vadika

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1317
  • Segített?: +49/-4
Re: 1.8D problémák
« Reply #50 on: 2009 September 10, 20:27:46 pm »
Én azért a közeljövőben csak lecserélem a bakokat ;) Bízom benne hogy jobb lesz ;)
Mindenkinek Fiestát :D 
Vagy Zum Zum   :D

- Ki az abszolút irigy?
- ???
- Aki azért nem kefél, hogy a másik ne élvezzen

csukonyia

  • Guest
Re: 1.8D problémák
« Reply #51 on: 2010 January 17, 14:47:55 pm »
Sziasztok! Van nekem egy sima 1,8 D-m , gázadásnál iszonyat módon berángat egy bizonyos fordulatig. nem tudok rájönni mi okozhatja ezt, akinek van valami ötlete szívessen fogadnám

grimmcsalad

  • Guest
Re: 1.8D problémák
« Reply #52 on: 2010 January 17, 14:52:57 pm »
Menet közben?
Indulásnál?
Üresben?
Hidegen, melegen?

Lehet valahol finoman levegőt szív a szövetes gumicső csatlakozásoknál.
A visszafolyó csőbe tegyél egy darab átlátszó csövet hogy lásd bubimentes-e járó motornál a gázolaj.
Mikori a szűrő?