Na mostmár én is hozzászólok
Hét évig volt 1.8D fiestám, úgyhogy tudom miről beszélsz. Az új akksi mindenképpen jó ötlet, csakis jobb lehet tőle a reggeli indítás. Azonban töltés nélkül mit sem ér, csatlakozom az elöttem szólókhoz mérj rá a akkusarukra alapjáraton, emelt fordulaton, és terhelve nagyobb fogyasztókkal(szélvédő fűtés) a 14-14,4V a tuti. Más, köss az akkusaru és a kábel közé sorba ampermérőt, mérd meg a fogyasztást kivett gyujtás kulcssal. Ez az alap, az elöttem szólók nem írták, így leírom VEDD KI SORBAN A BIZTIKET egyiknél vagy többnél is esni fog a fogyasztás. nézd meg melyik biztosíték mit szolgál ki, na ott keresd a hibát.
Megdöbbentő, nekem a gyári óra szívta az akksit. Simán kikötöttem telente, így megszűnt a reggeli para, nyáron meg visszakötöttem.
Az izzítógyertyák is elég könnyen ellenőrizhetőek csak le kell szedni a sorbakötő kábelt, és rámérni egyenkét az akkusaru és az izzító közé ha van fesz valószínüleg működik. Biztos csak akkor lehetsz ha kiszeded őket és adsz neki áramot. Kapásból fel kell melegednie, kicsit szokott füstölni is amíg leég róla a szennyeződés. Nem árt szemügyre venni a végüket beégés torzulás rossz befecskendezési/szórási képre utal. Visszaszerelésnél mindenképpen érdemes az elektromos csatlakozókat megtisztítani.