Author Topic: Üzletrontás lehet, de így volt!!!  (Read 7048 times)

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Üzletrontás lehet, de így volt!!!
« on: 2009 January 05, 11:58:46 am »
Talán olvastátok már máshol, hogy a fityesz hengerfejes lett. Nos a szerelő össze is gányolta rendesen. Közben mivel az első szerelő sikeresen letiltotta az elektronikát EAC FAIL. Ezért gondoltam beugrom a Ford Szeleczky-hez M3 és megkérem , hogy tegyen rá műszert és nyomjon egy RESET-et, hogy a következőnek ne ez legyen az első gondja.

Nos amikor beléptem, már éreztem, hogy valami nem oké, vibrál a levegő stb. Oda mentem a pulthoz mint minden rendes VEVŐ!!! és láttam kb 5 fejet tágra nyilt szemekkel rámmeredni - mit keres ez itt? volt olvasható a szemükben -

Köszönés    nuku
Mosoly       nuku
Parancsoljon miben segíthetek   nuku

Csak nézés szigoruan :D olyan érzésem volt mintha UFO lennék :D

Felnéztem és láttam, hogy nem pontosan a MUNKAFELVÉTEL tábla alatt állok, hanem kb 50cm-rel arrébb ezért oda álltam. Semmi reakció.
No gondoltam hamár bejöttem megkérdezném - szintén a munkafelvétel tábla hatósugarában :) - , hogy tudnának e valamibe segíteni, nekem mind VEVŐ.

Erre az ipse oda bökött a pult másik vége felé - kék ruhás ipse ült ott bambán próbálta rögzíteni a beszélgetésünket mint később kiderült nem sikerült neki :D - és közölte , hogy ő ezt nem érti forduljak a fent említett kollégához.

Kérdésem/kérésem a következő volt: Mivel beavatkozás történt az autón miközben a kontakt gyujtáson volt, az EAC FAIL felirat jelent meg a műszerfalon, és 2000 fölé nem megy az autó. Szeretném töröltetni ezt a hibaüzenetet RESETelni a rendszert. Gondolom egy minimális műszaki beállítottsággal nem volt érthetetlen a kérésem.

A kék ruhás bambaarcu rámnézett és elmondatta mégegyszer a történetet - itt kezdett már rendesen felfelé ívelni a vérnyomásom, mert tisztán láttam értettem a szituból, hogy senkinek nincs itt valójában kedve semmivel foglalkozni! -

Nos a bambaarcu közölte:

Aham ez 18000Ft és 3 óra de külömben sem tudnak most vele foglalkozni.

1. Nem az árát kérdeztem - szerintem eltántorításként mondta, vagy nem nézett ki belőlem 18000ft ot .............
2. 3óra????? annyi idő alatt összeszedem és megépítem a CAN BUS interfészt és megcsinálom magamnak!

Enyhén hülyének néztek de szerintem egyszerübb lett volna a ZÁRVA táblát kirakni és akkor nem megy be az ügyfél hülyeségeket kérdezni.

Remélem egyszer egy ottani felelős főnőknek kidobja a Google a topicot, mert én még arra sem fogom az időt rászánni , hogy nekik írjak.

Na ennyi a történet.


Offline Kuti

  • Lacos
  • A mester
  • *****
  • Posts: 1743
  • Segített?: +33/-4
Re: Üzletrontás lehet, de így volt!!!
« Reply #1 on: 2009 January 05, 12:20:42 pm »
Ez fasza sztori!

SCAMPI meg ne haragudj, de mi se nézünk ki belőled többet :D:D:D :-X :-X :-X

No én is voltam itt, de érdekes volt. kissé felemás érzésem. az első alkalommal igen mindent, sőt 130%-os kedvesség, törődöttség( (igaz úgy nem oda, hogy bizonyítsák be, hogy van még olyan márkaszerviz amely nem egy csaló szemét, aljas sunyi, stb :) )
Munkát is szépen gyorsan csinálták.
A második alkalommal már éreztem (most nem akarok dolgozni) hozzáállást.
Sztorit nem írnám le, csak vonalakban 3 meló miatt vittem oda és közölték a hozzávetőleges árat! na nem is volt annyi nálam, de mondtam csinálják meg, hazamegyek maniért. Persze ott nincs semmi tömegközlekedés, így hívtam doubleót, hogy taxizzon nekem (olcsóbb lett volna a hummer limót rendelni  :P )
Vissza értem, de záráson túl, nagyon rendesek voltak megvártak :)
Ezt nagyon + pontnak veszem!
ugyanakkor csak a munkák felét csinálták meg és így elég volt annyi mani mint eredetileg volt nálam!
pfff
Astra vagy Fiesta!?
ui.: Saját helyesírási hibáimért előre kérek elnézést! :D

Offline scampi

  • Az öreg róka
  • ****
  • Posts: 384
  • Segített?: +14/-7
Re: Üzletrontás lehet, de így volt!!!
« Reply #2 on: 2009 January 06, 12:37:16 pm »
Ez fasza sztori!

SCAMPI meg ne haragudj, de mi se nézünk ki belőled többet :D:D:D :-X :-X :-X

No én is voltam itt, de érdekes volt. kissé felemás érzésem. az első alkalommal igen mindent, sőt 130%-os kedvesség, törődöttség( (igaz úgy nem oda, hogy bizonyítsák be, hogy van még olyan márkaszerviz amely nem egy csaló szemét, aljas sunyi, stb :) )
Munkát is szépen gyorsan csinálták.
A második alkalommal már éreztem (most nem akarok dolgozni) hozzáállást.
Sztorit nem írnám le, csak vonalakban 3 meló miatt vittem oda és közölték a hozzávetőleges árat! na nem is volt annyi nálam, de mondtam csinálják meg, hazamegyek maniért. Persze ott nincs semmi tömegközlekedés, így hívtam doubleót, hogy taxizzon nekem (olcsóbb lett volna a hummer limót rendelni  :P )
Vissza értem, de záráson túl, nagyon rendesek voltak megvártak :)
Ezt nagyon + pontnak veszem!
ugyanakkor csak a munkák felét csinálták meg és így elég volt annyi mani mint eredetileg volt nálam!
pfff

Igen van , hogy néha jó aztán meg felemás van amikor rossz tapasztalatok vannak. De kérdem én az ügyfél amikor fizet akkor jól kell fizessen, vagy csak a felét vagy egyáltalán.???

Nekem a mostani történettel már tuti, hogy inkább szerszámra költök és megcsinálom magam!!

3 "szervíz" 0 pozitív!!! Az első szétgányolja, a második csak bambul, a harmadiknak meg még mindíg nem sikerült - 1 hét - leszedni egy hengerfejet, a válasz pedig az , hogy reggel mikor nyitnak annyi autó áll a kapu előtt, mindenki meg van bolondulva és hogy már elkezdték!! :))

Nem azzal van a baj, ha valaki nem ér rá, nem ért hozzá, beteg a kutya vagy MITTUTOMAIN! Hanem, hogy sík hülyének néznek szinte az összes üzletben ahová a pénzedet mennél költeni! Átlagosan 2-300% haszonnal sincs kedvük eladni! Vagy 8400Ft (!!!!) óradíjjal sem hajlandó egyáltalán felvenni a munkát.

Óriási!
« Last Edit: 2009 January 06, 12:44:49 pm by scampi »