Srácok!
Én is szenvedtem ezzel a problémával (RS1800) és nagyon alap hiba volt az oka.Többször mentem piros alá,kevés benzinnel jártam, és a jó minőségű benzineknek köszönhetően egyre jobban jelentkezett a hiba.
Vettem injektor tisztítót 2flakont, és ezt bele öntöttem a majdnem üres tankba.Beindít,járat, csinálta egy kicsit még aztán érezhetően simábban járt.Gyorsan mol kút,félig nyomtam aztán bele a másik flakonnal is.Azóta egyetlen egyszer nem dadogott az autó,még hidegben sem!
Úgy gondolom nagyon fontos, hogy ne menjünk piros szint alá,közelébe ki tudja mi van a tank alján.Nekem segített!
Hát ennyi.Remélem segítettem.
Én most már zavarban vagyok, merthogy ma próbálgattam, és annyi a sztori, hogy ~2km után a motor leáll - ha hagyom menni, akkor rángat: de ez azért van mert beindulgat. Ha hagyom leállni, alias gurulok 50nel és megvárom amíg kigyulladnak lámpák és motor leáll majd sebességbe rakom és berántja, akkor utána semmi baja. Független attól, hogy mennyi benzin van benne. Létezik, hogy a szívató amikor visszavesz, akkor valamit elkúr? És amikor újra berántja akkor már szivató nélkül indul és ezért nem csinálja többet?
ha a bemelegedés után csinálja közvetlen akkor valószínű nem húzza vissza a szivatót, és meg akar fulladni a benzinben...mikor újra beindítod a motor már nem szivatózik, mert már meleg.
itt elöször a szakikat kérdezném!
egy olyasmi bogarat ültettek a fülembe h ha az ember motort csserél a kocsijában akkor vele együtt kell a "computer"-t is cserélni mert lehet h igy megszünne az h rángat a kocsim rossz keverék arány miatt igaz ez elöre is köszi
a compi ua minden 1.4i CVH-ban, buta egy szerkezet. fix értékekel dolgozik, max a szenzorok működése, és általuk adott jelek befolyásolják, azokat érdemes inkább végignézni.