Jobb híján,ide írok,meg amúgy sem látok az idegtől!
Tavaly június elején összetörtem a kocsim hátulját,és augusztus elején "már"hozzá is láttak a debreceni ford szalonban a javításhoz.(a törés utáni napon jelentkeztem náluk,kárfelmértek,stb,és augusztusig vártak az alkatrészekre)
Az általam kiszámolt cromax alkatrészárakkal 220 ezer lett volna a javítás,fordék 600 ezerért(!) meg is csinálták
(Kobold asszem 70 ezret mondott az összes alkatrészre,de sajnos nem tudtam tőle venni,mert hiteles autó lévén,a bank ragaszkodott a szakszervízhez,és az eredeti alkatrészekhez)
.
Na,ennyit az előzményekről.
Ma,autómosás után,a szárazra törlésnél vettem észre a bal hátsó lámpa alatt 5-6 darab kis dudort,meg egy nagyobbat,amik valószínű hogy kezdődő rozsdapöttyök.Kb. pattanás nagyságúak
Az előzményekhez hozzátartozik hogy voltak annyira balfékek,hogy az új alkatrészeket anno nem rakták rá az autóra próbaképpen,vagy nem vették észre hogy nem megfelelőek a hézagok,és lefestették az összes javított elemet.Utána néztek ki a fejükből,hogy az alkatrészek felrakása után nem stimmelnek a hézagok,és újrakalapálták a lámpa alatti részt,majd újrafestették :S
Valószínű innen ered,a többszöri alakítás miatti plusz sérülésektől a rozsdásodás a lámpa alatt.
Ja...újonnan vásárolt,és most 4 éves verdáról van szó!
Szóval a kérdésem:
Szerintetek lehet itt még szó,10 hónap után garanciáról? ( a javítási számla még megvan,de nincs rajta erre vonatkozósan semmi)
Kiokosodva szeretnék odamenni,és az asztalra csapni,szóval várom azok hozzászólásait,akik otthon vannak az ilyen dolgokban!
Az megint más tészta,hogy rábízzam-e ezek után ugyanerre a szervízre a SZAKSZERŰ javítást