Author Topic: 1.4 TDCi chiptuning  (Read 42598 times)

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:1.4 TDCi chiptuning
« Reply #45 on: 2015 March 10, 14:58:38 pm »
Nézd csak: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#1.4_.22Tiger.22 Szerintem Suzuki Lianából kiindulva bő 10 évvel ezelőtt készülhetett a 16 szelepes 1.4 tdci. 2011-ben tuti, hogy már a fasorban sem volt :)
https://www.youtube.com/watch?v=m_Z6PB-IlFk 2:05-nél látható a motor. És tényleg változó geós, valamint tényleg intercooleres! :)
Ok, de a 2011-es autó szempontjából nem releváns, hogy régen, korábbi modellnél volt.
Liana sem kötődik az alap kérdéshez.
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4

Offline djbaro

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 21
  • Segített?: +0/-0
Re:1.4 TDCi chiptuning
« Reply #46 on: 2019 April 22, 00:56:57 am »
Hello hello! Ki higy áll a tuningal? :-) én is felkerestem Szabó urat Sásdon,elégedett is vagyok,ja és kapott egy szép nagy coolert is a cucc ;-) a turbó 1.2 báron löki a levegőt,de nemsokára pattintok rá egy 1.6 tdci turbót,meg gondolkodom a 16 szelepes 1.6 tdci hengerfejen is :-) amúgy az 1.4 meg az 1.6 szinte ugyan az a blokk. Szóval az az 1.4 es amint 16 szelepes hengerfej van,azon szó szerint egy 1.6 os hengerfej van. Amúgy a két blokk közötti furat/löket külömbség -1.5 mm a furat a löket meg -6.3 mm . Szóval egy az egyben ugyan az kissebb lökettel


1.4 és 1.6 főtengely látsz külömbséget?




1.4 1.6 16 szelepes hengerfej itt mit látsz?








« Last Edit: 2019 May 19, 23:06:21 pm by djbaro »

Offline Pityke

  • A mester
  • *****
  • Posts: 839
  • Segített?: +31/-13
Re:1.4 TDCi chiptuning
« Reply #47 on: 2019 May 04, 07:23:40 am »
Hello hello! Ki higy áll a tuningal? :-) én is felkerestem Szabó urat Sásdon,elégedett is vagyok,ja és kapott egy szép nagy coolert is a cucc ;-) a turbó 1.2 báron löki a levegőt,de nemsokára pattintok rá egy 1.6 tdci turbót,meg gondolkodom a 16 szelepes 1.6 tdci hengerfejen is :-) amúgy az 1.4 meg az 1.6 szinte ugyan az a blokk. Szóval az az 1.4 es amint 16 szelepes hengerfej van,azon szó szerint egy 1.6 os hengerfej van. Amúgy a két blokk közötti furat/löket külömbség -1.5 mm a furat a löket meg -6.3 mm . Szóval egy az egyben ugyan az kissebb lökettel

hát eléggé el vagy tévedve,de sebaj,cooler minden nélkül tud az 1.4 100le-t amivel üzembiztos van rá referencia több 10e km használattal hiba mentesen,ha ennél több teljesítmény kell akkor kell venni egy olyan motorral szerelt verdát ami alapból erősebb  ;)
« Last Edit: 2019 May 10, 07:01:20 am by Pityke »
Ford a márka Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Fiesta MK2 1.6D 1984
Fiesta MK6 1.3 2004
Fiesta MK6 ST 2005