sziasztok,
2002 es TDCI fiesztámnak köszönhetően újra kérdéssel fordulok felétek. (ha már volt, bocs, nem találtam)
Gyenge volt a klíma. Egy török feltöltötte és kicserélt egy szelepet a betöltő csatlakozásánál mert köpte ki feltöltésnél az r134et. Utána a klíma nem ment jobban csak pár perc (néha pár másodperc) múlva erős fémes zörgés volt és a kocsi is erősen rángatott. (Vezérműszíj beakadt, megcsúszott??) Gyorsan leállítottam a klímát, nehogy valami nagyobb baj legyen.
Ma voltam szervizben, azt mondták, egy nyomáskiegyenlítő szelep lehet mert sokat töltött bele a török és nem automata géppel, amelyik érzékelte volna a túlnyomást ami a szelep záródását/ nyílását jelezte volna.
kb. 100€ a szelep a szervizben. a daparto.de -n megnéztem és 13€...
Erre azt is mondta, hogy lehet a kondenzációs "edény" megtelt és valami granulátumot ki kell cserélni mert tele van kondenzvízzel. A török a mágnest cserélné ki. Lehet ereszt is valahol ami meg a vezeték lenne.
Szóval, mielőtt kicserélik az egész autót, van valakinek valami tippje? Esetleg Szegeden olyan szerelő aki megbízható?
Köszi!
egy 4 ik meg a komprsszort mondja (logikus), mivel fém forgács vagy kosz mehetett a rendszerbe és az valamit blokál. De lehet nincs klimaolaj. Gondoltam, a vicc kedvéjért elmegyek egy 5-ik szervizbe, hátha az is mond még 1 lehetőséget
És igen, 2 nap eltelt... 2 szervizben voltam: 1 ik lecserélte volna a kompresszort, bordás szíjat, meg valami "száritót" ami ugy néz ki mint 1 sörös doboz. kb. 360 ezer lett volna.
És az utolsó ahol csak azt mondtam, hogy nézzék meg, de nem csináljanak semmit (hibakeresés).
fejrázva mondta a szerelő, hogy az elöző (török) túl sok hütőfolyadékot tett bele és valami tárcsa berezgett. 21.000 ft és megy a klima... számlával...