Figyelj minden auto olyan ahogy gondozták.
Ha meg még mindig olajat eszik és füstöl a szelepszárszimmeringcsere után akkor már ne haragudj de a hanyag javitás és sporolás mintapéldája az auto.
Mindenki szereti minél olcsobban meguszni a javitást és ez az eredménye.
Az olajfogyasztás javitása ugy kezdödik hogy veszteségmérést csináltat az ember meg max mellé kompressziomérést ami kimutatja hol megy el az olaj gyürüknél vagy a szelepszárszimmeringnél.
Nem ugy kell a javitást kezdeni hogy jajj biztos a legolcsobb a szelepszárszimmeringcsere megoldja majd a gondot.
Ahogy látom te probálod megjavitani hogy hibákat akarsz megállapitani hengerfejlevétel után pedig már ne haragudj de ugy látszik nem értesz hozzá.
Attol még lehet gyürühiba hogy nincs kopás a hengereknél.
Tessék elvinni rendes szerelöhöz nem az autot kell szidni azért mert mint látszik laikusként szerelgeti bárki is és nem javul meg.
Vannak itt is szerelök akik értenek a fordhoz nyugodtan lehet hozzájuk fordulni.
Persze megértem ha nincs rá pénz de akkor ne várjuk már hogy a legolcsobb javitástol megjavul.
Amugy meg itt most nem egy mk3 1.1-es motorrol szolt a kérdés hanem egy joval fiatalabb 1.3-as motorrol.
Na hagyjuk is abba a topic szétoffolását ne javitást beszéljünk ki egy vásárlási tanácsadás kérésbe.