Köszönöm a válaszokat!
Az ékszíj 6000 Ft volt, mert valami hiper márka! És most lett 1 hónapja cserélve kb!
Dipper ugye nem gondoltad komolyan hogy kivágni belőle???
Ha már csak valami sérülés van rajta már ki kell cserélni, nem hogy úgy két foltozással használni! Az szétrágná az összes kereket, görgőt, amivel érintkezik!
Akkor szerintem inkább marad a rugó! Vagy ott valamit nem jól áll! Mert ahogy enged a szíj, (tegnap nézegettem kicsit még) és ahogy enged a szíj (természetesen nagyobb mértékben) úgy mozdul az a tárcsa is ami feszíti!
1.25 ös mocinál lehet valahol valamilyen feszítő a rugón kívül amit nem vettem észre?
"Figyelem: ellenőrizzük a feszességet; nyomjuk meg az ékszíjat a szíjtárcsák között a hüvelykujjunkkal és mérjük vagy becsléssel állapítsuk meg a behajlás nagyságát.
Különbséget kell tennünk az új és a használt ékszíj között.
Új ékszíj behajlása 1 -2 mm,
használt ékszíjé 1 -3 mm lehet. A néhány órát futott ékszíj már használtnak tekintendő. Az új ékszíjat 1-2 mm-rel, a használt ékszíjat 1-3 mm-rel nyomhatjuk be.
"Ezt írja a Fiesztás könyv! és én is így emlékszem más autónál (Renault) mindig így állítottuk be!
Ezért is tettem fel a kérdést, hogy akkor most mit lehetne kezdeni a dologgal! vagy normális ez is?
És még egy kérdés!
Lehet valamilyen káros hatása, annak hogy ilyen a szíj? Mert ha nem akkor nem foglalkozom vele, ha igen akkor viszont valamit csinálni kell vele!