Csak elvi alapon tudnék hozzászólni, de hátha kapsz valami ötletet.
A működéshez levegő, benzin és gyújtás kell.
Amikor gázt adsz, levegőt adsz.
A gyujtás valószínüleg jó, mert az autó indul. Bár a gyengélkedő gyujtás nyitott folytószelepnél hajlamos kihagyni, de tegyük fel, hogy most nem erről van szó.
Bár azt nem írtad, hogy új trafót kapott-e a gép. Jellegzetes trafó hiba, hogy gázadásnál kimarad a gyujtás, mert a szikra inkább a trafó belsejében ugrik át a meggyengült szigetelésen.
Akkor hiányzik a benzin és a túl szegény keverék nem gyullad meg.
Meg kellene nézni a benzinnyomást az injektor előtt. Ha elég hosszú a nyomásmérő csöve, akkor akár menet közben is.
Meg kellene nézni, hogy kap-e jelet az injektor. Nem ismerem a Te motorodat, de az enyémen 2 gombostűvel meg lehet támadni az injektor csatlakozóját, és egy mezei digit voltméter szép emelkedő egyen jelet mutat, ahogy az injektor egyre több benzint ad.
Vagy ki lehetne venni az injektort, kifordítani a benzinellátását és önindítózás közben nézni, hogy milyen a szórásképe.