Author Topic: Olajcsere utáni szelephang.  (Read 11433 times)

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Olajcsere utáni szelephang.
« Reply #15 on: 2010 March 12, 17:19:41 pm »
A szelepek most lettek beállítva.  ;)
És mi van ha rosszúl lett beállítva???
« Last Edit: 2010 March 12, 17:21:41 pm by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

mx24bmuszi

  • Guest
Re: Olajcsere utáni szelephang.
« Reply #16 on: 2010 March 12, 21:02:17 pm »
Vagy a csillagok együttállása!

Offline RedFish

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 43
  • Segített?: +2/-0
Re: Olajcsere utáni szelephang.
« Reply #17 on: 2010 March 12, 21:42:06 pm »
Érdekes hozzászólások. Először is ha kicsavarod a hengerfejcsavarokat KI KELL CSERÉLNI mert már megnyúlt és olyan hengerfejes lesz a kocsid mint állat. Nem biztos hogy azonnal de tuti be fog következni. És akkor 100ezer alatt nem áll meg. Tehát ha jót akarsz ne csavard ki csak ha van ÚJ hengerfejcsavarod. Másodszor a hengerfejtömítést is ki kell cserélni. Bárki bármit is mond ez így van. Kérdezd meg egy szerelőt.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Olajcsere utáni szelephang.
« Reply #18 on: 2010 March 12, 21:56:07 pm »
hengerfejcsavar elméletben egyszerhasználatos., gyakorlatban ha nemrég volt összerakva visszarakható vele, ha a gyári nyomatékkal volt meghúzva és nem többel. de persze ésszel,

mx24bmuszi

  • Guest
Re: Olajcsere utáni szelephang.
« Reply #19 on: 2010 March 12, 22:04:49 pm »
DE itt nem csak arról volt szó hogy a csavarok hányszor használatosak hanem arról is hogy a felét felengedi teljesen és kiveszi a vezműtengelyt!

A csavaroknál pedig nem nyúlást kell mérni ahhoz hogy visszarakhatók-e?

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Olajcsere utáni szelephang.
« Reply #20 on: 2010 March 12, 22:07:21 pm »
A volt Skodám 2szer volt meggy?r?zve, és a gyári csavarokkal volt ismét lehúzatva. Tehát elméletileg kell, de gyakorlatilag kibírta még a +  80ezer km-ert. De az is lehet, hogy a Csehszlovákok jobb csavart gyártottak :D. Én ebb?l indultam ki. Tehát erre ne alapozzon senki.
Ne lazíts semmi csavart. Tömd ki a szelepfedelet vattával....... :laugh:
« Last Edit: 2010 March 12, 22:30:07 pm by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!