Nem árulom el, mert nem tudom.
Több okból is.
Neked Mk5-öd van, azt nem ismerem viszont Petrov-nak 2002-es Mk6-ja van, éppúgy mint nekem.
Az, hogy szétszedésnél, megforgatva volt hangja a kinyomócsapágyadnak, nem jelenti azt, hogy összeszerelve, felengedett kuplunggal, járó motorral és üresben levő váltóval (utoljára ezt kérdeztem Petrov-tól) is az adja a hangot.
Egy rossz csapágy akkor szokott hangot adni, amikor a külseje elforog a belsejéhez képest.
Ha felengeded a kuplungot, a kinyomócsapágy nem mozog ilyen módon.
Viszont forog a váltó hajtott tengelye, és a fogaskerekek.
Közismert dolog, hogy az MK6-osok váltója ilyenkor ad egy surrogó hangot, főleg, ha hideg a váltóolaj.
Persze, mielőtt erre gondolnék, megvárnám Petrov válaszát a kérdésemre.