Hello!
Volt egy kis rémület az elektronika terén, ezért leszedtem az akkusarukat, és úgy pihent a kocsi.
Amikor visszaraktam, és indítottam, az alapjárat érdekes módon 2000-2100 körül alakult, majd 1-2 km után beállt normálisan.
Ezt tapasztaltam már korábban is amikor akksit cseréltem, ugyanezt eljátszotta, pörgött, mint a dög, aztán beállt, és onnantól soha többet nem csinálta. Valamit újrakalibrál a comp, mivel megszakadt az áramellátása? Vagy ez csak tipushülyeség? Esetleg valami komolyabb problémát jelenthet?
Mivel nem babrálja az ember az akksit túl sűrűn, ezért nem probléma, de kíváncsi vagyok, nektek volt-e ilyen.
Egyébként vicces pirosnál állni bőgő motorral, a melletted levő pedig feszülten figyeli a lámpát, hogy minél jobban elkapja a rajtot. Kiscsacsi aszitte versenyzünk.
Elektronika: vékony fehérfüst szállt fel a kormányoszlopból, amikor beraktam a kulcsot. Pillanatra csak, és azóta nem csinálta. Autó indul, minden elektromos berendezés működik, nem köhög, pöcc-röff - mintha semmi nem történt volna. Kob szerint egy kábel megégett zárlat miatt, de biztosítékom nem szállt el, burkolatot leszedve, és külsőleg megnézve a kábeleket égést nem találtam. Azért ma átjön, megnézi nekem az egész hóbelevancot, csak szeretném tudni, veletek fordult-e már elő ilyen, és mi volt a dolog nyitja.