Na az a helyzet, hogy a hátsó lengéscsillapítók végleg kimúltak, így megvettem hátra a konikat. Holnap berakom és majd jön a vélemény.
Egyébként a futómű témára fogékony embereknek ajánlom a
http://www.startmagazin.hu/magazin "Futóműtuning, a feketemágia" című cikkeit. Nagyon profi munka.
1 kicsit más: Futóművizsgálaton voltam, és egy elég komoly problémával szembesültem. Miszerint a jobb első kerék dőlésszöge +2fok, ami annyit takar hogy a torony nem bírja a ma divatos körforgalmakat az én-(nem kis)-tempómmal.
Úgyhogy aki szereti a nagy kanyarsebességet, annak kötelező darab a toronymerevítő az autójába-függetlenül attól hogy ültetett v. nem v. bármilyen.(Afentebb említett cikkekben minden bent van)
Neki is állok gyártani magamnak egyet. Ha kész lesz küldök majd képet is róla.
Nekem Eibachom van, 3,5 centivel lett lejjebb ültetve a kocsi, emellé peres gumik.... hát a fogtömésem is kiesne az utakon ha lenne fogtömésem (még)
A szart is kirázza az emberb?l, de a kinézet kárpótol.
Nekem is ez a rugószett van a kocsiban+16"-os kerekek, és most pár nap tesztelés után azt mondhatom, hogy nagyon jól működnek ezek a gátlók. Nekem van már jónéhány fogtömésem
, és nem esik ki. Te szerintem nagyon keményre állíthattad. Felesleges. A gyári beállítás v. max egy fél fordulat+, és tökéletes(Próbáltam több beállítást-5* szedtem ki és állítottam-rajta).
A görbülésről + annyit, hogy lehet teljes keménységre állították, és a nagy ütést nem tudta felvenni(nem nyomódott össze) és inkább oldalirányba kihajlott. A lényeg a rugó keménységéhez kell a gátló keménységét egyenes arányban állítani.
A Fiestánál az Eibach rugóval a Konit gyári álláson(úgyis keményebb már mint a gyári csillapító) érdemes hagyni.
Ez saját tapasztalat-de mindenki maga dönti el neki hogy jó.