Author Topic: Szerintem imo vagy kulcs problem  (Read 3126 times)

tunyi1989

  • Guest
Szerintem imo vagy kulcs problem
« on: 2010 March 27, 21:31:40 pm »
Sziasztok "sajnos" újra kell írnom mert megint Fordos téma...
ma este jöttük haza és most a mi fiestánk csinált problémát...
Szerencsére megoldottam az út szélén volt kicsi konyításom a témához  mivel autóvillamosság szerelő leszek elvégre...
Hibakódokat viszont nem találom a listában:
C100
C121
E510
Ezeket dobta ki a gép a leállás után.
Aksi sarut lekaptam róla aztán újra indult haza értünk vele.
Ha valaki meg tudná nekem fejteni a hiba kódot azt nagyon megköszönném:)
Szerintem vagy a keverék képzésben,vagy a lambda szondában vagy a gyújtásban vagy az imoban lesz hiba.

Offline fiesta2002

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1087
  • Segített?: +75/-0
Re: Szerintem imo vagy kulcs problem
« Reply #1 on: 2010 March 30, 16:53:04 pm »
Az LCD-s hibajelzések nem nagyon találhatóak meg a neten.
De ezek megfelelnek 1-1 OBDII hibajelzesnek.

Az LCD-s hibakódok 4 jegyűek és az általam ismertek 5-el, 9-el, A-val vagy D-vel kezdődnek.
Az általam kiokoskodott átalakítás a normál OBDII kódokra:
5xyz = C1xyz
9xyz = B1xyz
Axyz = B2xyz
Dxyz = U1xyz

Elvileg lehetnének még P-s kódok is. 

A C talán az U0nak felel meg, vagyis  Cxyz = U0xyz.

C100 = U0100 Lost Communication With ECM/PCM "A"
C121 = U0121 Lost Communication With Anti-Lock Brake System (ABS) Control Module
E510 = P0510 ? Throttle Position Switch Circuit Fault ?
Mk6 1.3 benzin

tunyi1989

  • Guest
Re: Szerintem imo vagy kulcs problem
« Reply #2 on: 2010 March 31, 17:55:45 pm »

Köszönöm szépen a választ:)
Amúgy ezeket a hibakódokat megtaláltam a diagnosztikai műszerrel is de ezen felül még komfort elektronikai hibából volt 12 aminek nagy része értelmetlen volt (pl ajtó kapcsolók,féklámpa kapcsoló stb...).
A lényeg hogy elvittem a szervízbe ott motorvezérlő programozás volt szoftver frissítés.(a hidegindítási dadogásra)