Úgy saccolom, hogy a hátsónak megfelelő világíthatott, aminek a stilizált fénye vízszintes.
Önmagában az, hogy egy lámpa kiégésekor biztosítékot kell cserélni, lehet normális.
Amikor megszakad az izzószál, elgőzölög a fém és ez a fémgőz nagyobb áramot vezet át, mint a normál üzem, vagyis kiég a biztosíték.
A teljes történet arra utal, hogy valami rövidzár lehet a hátsó lámpatestben vagy a hátramenő vezetékezésben, vagy a hátsó lámpák földelése bizonytalan. Ilyen földelési hiba esetén szoktak a be nem kapcsolt lámpák is világítani.
Amit megtehetsz:
Egyesével ellenőrzöd a hátsó lámpákat, hogy jól működnek-e.
Leveszed a hátsó lámpatestet és megnézed, hogy szemre jók-e a kontaktusok, vagy elviszed egy autóvillamossági műhelybe ugyanezért.
De ha a lámpák müködnek nem hiszem, hogy muszáj foglalkozni vele. Elegendő időnként ellenőrizni. Ha komolyabbá válik a baj, legfeljebb kiég a biztosíték.