Author Topic: Futómű problémák  (Read 26059 times)

zoli

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #30 on: 2008 January 28, 21:37:05 pm »
....csak azért szeretném tudni hogy mi lehet ilyenkor a gond.

Szerintem az index belever a karterba. De lehet, hogy a szivargyújtó pöcke nem pont balra áll, hanem jobbra... :P
Esetleg nem volt rajtad sapka mikor beültél az autóba.... :-X


kösz :P
ilyenkor a rugó is haza mehet vagy csak a csillapitó?

>>>igen, de fehér holló számba.

Ryan

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #31 on: 2008 January 28, 21:42:36 pm »
köszi

Ryan

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #32 on: 2008 February 08, 15:10:16 pm »
fogtam egy fehér hollot >:(
ma kicseréltem jobb elsö lengéscsillapitót!
igaz nem párban hanem csak donorét raktam be idö hiány miatt! :-[
háááát kompletten cseréltem rugostul meg mindenestül!
még mindig csinálja szerelö kollega szerint cserélni kéne ujra a csillapitot is és a rugokat is :-\
szoval most gyurok rájuk :-[

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: Futómű problémák
« Reply #33 on: 2008 February 08, 15:19:59 pm »
Bazz. Ha tudtad volna előre akkor egyben küldöm kompletten a 2 gólyalábat...
Ha gondolod talira elvihetem a többi cuccot is. Sőt, ha bevállalod akkor ki is cserélhetjük ott helyben  :-X
Legyen valami program a talin.... ;)
Ha gondolod addigra összedobom komplettre az XR gátlókat :-X Csak bekell rakni....kb. félóra az egész
« Last Edit: 2008 February 08, 15:23:08 pm by viktorwrz »
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

Ryan

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #34 on: 2008 February 08, 16:30:48 pm »
bevállalom!!!!!!
muszáj lesz mert bosszant!!!
elöre is köszi!

lewi

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #35 on: 2008 February 08, 17:44:50 pm »
hey!
visszatérve a féltengelyszimeringre: ki lett cserélve úgyhogy most minden zsír
alkatrész: 700 Ft+szerelés 2300 Ft + feltöltötte a váltóolajat is (így jött ki 3000 Ft-ra)
köszke evribádinak

Ryan

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #36 on: 2008 March 03, 19:36:46 pm »
ma elvoltam rendesen kisseb karbantartás és gátló csere volt a program !
csak az a baj h kicseréltem a rugokat meg gátlókat is és a helyzet változatlan pedig ezek már gázosak  :-\
amint lesz annyi pénzem viszem futómü diagnosztikára !
amugy nem tudja vki hol lehet olcsón uj (utángyártott is jó, mitöbb tökéletes) bal féltengelyt venni ???
mert az  sem áll a helyzet magaslatán :-\

norbert8210

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #37 on: 2008 March 03, 20:19:14 pm »
Szia nézd meg a    maximizer online.hu-n   én sok mindent innen szereztem,olcso megbízható alkatrészek,van rajta egy két dolog ami elég húzós áron van de sok mindent tök jó áron kapsz szerintem,és futómű alkatrészt amugyis jobb ha új.remélem megfelel.

Ryan

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #38 on: 2008 March 03, 20:44:15 pm »
a javitóivek viszonylag olcsok de xr2i elsö lököst biztos nem vennék 102k ért :P
köszi az oldalt!

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Futómű problémák
« Reply #39 on: 2008 March 03, 23:00:35 pm »
kis élménybeszámolás: hétvégén elkezdtük átnézni és kicsit javítani a futóművemet. Az első áldozat a lengőkar alsó gömbfej volt. Hát mit ne mondjak, se a szerelőm se én nem számítottunk arra amit láttunk. Az autóban a GYÁRI 17 ÉVES gömbfej volt, még szegecselve!!!! leszedni nem volt egyszerű... de túléltük, és az autó is... :D rá se lehet ismerni azóta. :D

[a csatolmány törölve]

Robi

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #40 on: 2008 March 04, 07:01:25 am »
A maximizeren úgy látom, fogalmuk sincs, mi az a Fiesta MK5.  :-\
Rámegyek, hogy lámpa, és a 4-es Fiestánál az MK4 jön ki, (mi más, ez korrekt).
De rámegyek, hogy 5-ös Festa, és kiadja az MK6-ost... -.-

Offline viktorwrz

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1015
  • Segített?: +29/-3
Re: Futómű problémák
« Reply #41 on: 2008 March 04, 14:40:47 pm »
kis élménybeszámolás: hétvégén elkezdtük átnézni és kicsit javítani a futóművemet. Az első áldozat a lengőkar alsó gömbfej volt. Hát mit ne mondjak, se a szerelőm se én nem számítottunk arra amit láttunk. Az autóban a GYÁRI 17 ÉVES gömbfej volt, még szegecselve!!!! leszedni nem volt egyszerű... de túléltük, és az autó is... :D rá se lehet ismerni azóta. :D

Nem biztos, h a gyári, csak fordéknál lengőkarral együtt cserélik az alsó gömbfejet.
Tavaly én is elkezdtem kicserélni. Megis vettem, de csak az egyiket cseréltem ki. Elég kínlódás volt leflexelni a szegecseket. Talán majd idén nekiállok a másiknak is  :)
Eddigi autóim:
Ford Mondeo Turnier 1.8 Zetec '96
Renault Express 1.9D '93
MB E200 aut. 2.2CDi (123LE) '06
WV Polo 1.9SDi '96
MB E220 T aut. Avangarde 2.2CDi (143LE) '00
Ford Mondeo Turnier 1.8TD '97
Ford Fiesta 1.1c MK3 '89
Trabant 601S '89
Trabant 601S '87

zoli

  • Guest
Re: Futómű problémák
« Reply #42 on: 2008 March 09, 11:47:34 am »
kis élménybeszámolás: hétvégén elkezdtük átnézni és kicsit javítani a futóművemet. Az első áldozat a lengőkar alsó gömbfej volt. Hát mit ne mondjak, se a szerelőm se én nem számítottunk arra amit láttunk. Az autóban a GYÁRI 17 ÉVES gömbfej volt, még szegecselve!!!! leszedni nem volt egyszerű... de túléltük, és az autó is... :D rá se lehet ismerni azóta. :D

Nem biztos, h a gyári, csak fordéknál lengőkarral együtt cserélik az alsó gömbfejet.
Tavaly én is elkezdtem kicserélni. Megis vettem, de csak az egyiket cseréltem ki. Elég kínlódás volt leflexelni a szegecseket. Talán majd idén nekiállok a másiknak is  :)

>>>Igazán nem akarok okoskodni, de flex nélkül sokkal egyszerübb és gyorsabb. Az egyik oldalán a szegecsnek a közepén pont van megfurod, a fej leesik, kiütővel kiütöd és kész. Mehet be a másik. Reméllem tudtam segíteni.