Talán olvastátok már máshol, hogy a fityesz hengerfejes lett. Nos a szerelő össze is gányolta rendesen. Közben mivel az első szerelő sikeresen letiltotta az elektronikát EAC FAIL. Ezért gondoltam beugrom a Ford Szeleczky-hez M3 és megkérem , hogy tegyen rá műszert és nyomjon egy RESET-et, hogy a következőnek ne ez legyen az első gondja.
Nos amikor beléptem, már éreztem, hogy valami nem oké, vibrál a levegő stb. Oda mentem a pulthoz mint minden rendes VEVŐ!!! és láttam kb 5 fejet tágra nyilt szemekkel rámmeredni - mit keres ez itt? volt olvasható a szemükben -
Köszönés nuku
Mosoly nuku
Parancsoljon miben segíthetek nuku
Csak nézés szigoruan
olyan érzésem volt mintha UFO lennék
Felnéztem és láttam, hogy nem pontosan a MUNKAFELVÉTEL tábla alatt állok, hanem kb 50cm-rel arrébb ezért oda álltam. Semmi reakció.
No gondoltam hamár bejöttem megkérdezném - szintén a munkafelvétel tábla hatósugarában
- , hogy tudnának e valamibe segíteni, nekem mind VEVŐ.
Erre az ipse oda bökött a pult másik vége felé - kék ruhás ipse ült ott bambán próbálta rögzíteni a beszélgetésünket mint később kiderült nem sikerült neki
- és közölte , hogy ő ezt nem érti forduljak a fent említett kollégához.
Kérdésem/kérésem a következő volt: Mivel beavatkozás történt az autón miközben a kontakt gyujtáson volt, az EAC FAIL felirat jelent meg a műszerfalon, és 2000 fölé nem megy az autó. Szeretném töröltetni ezt a hibaüzenetet RESETelni a rendszert. Gondolom egy minimális műszaki beállítottsággal nem volt érthetetlen a kérésem.
A kék ruhás bambaarcu rámnézett és elmondatta mégegyszer a történetet - itt kezdett már rendesen felfelé ívelni a vérnyomásom, mert tisztán láttam értettem a szituból, hogy senkinek nincs itt valójában kedve semmivel foglalkozni! -
Nos a bambaarcu közölte:
Aham ez 18000Ft és 3 óra de külömben sem tudnak most vele foglalkozni.
1. Nem az árát kérdeztem - szerintem eltántorításként mondta, vagy nem nézett ki belőlem 18000ft ot .............
2. 3óra?
? annyi idő alatt összeszedem és megépítem a CAN BUS interfészt és megcsinálom magamnak!
Enyhén hülyének néztek de szerintem egyszerübb lett volna a ZÁRVA táblát kirakni és akkor nem megy be az ügyfél hülyeségeket kérdezni.
Remélem egyszer egy ottani felelős főnőknek kidobja a Google a topicot, mert én még arra sem fogom az időt rászánni , hogy nekik írjak.
Na ennyi a történet.