Author Topic: Generátor relé és egyebek  (Read 5319 times)

Offline netptl39

  • Újonc
  • *
  • Posts: 9
  • Segített?: +0/-0
Generátor relé és egyebek
« on: 2011 December 07, 10:01:43 am »
Sziasztok,

Kis infora lenne szükségem:
1.)  >:(
Melyik az a relé amelyik genrátor töltést kapcsolja be?
Tünet: magas fordulatsámon kezd csak tölteni a generátor. ha egyszer elérte az a magas fordulatszámot azután alapjáraton is tökéletes a tölés!
biztos hogy relé, mert 2 generátor is ugyanazt csinálta ebben a kaszniban, és a másikban meg nem.

2.)   ???
Valamelyik zseni a fél kocsi kábelezését rosszul kötötte össze: a fényszóró bekapcsolt állapotát jelző sípot a hátsó ajtó kapcsolójára kötötte.
Hol lehet érnek össze ezek a kábelek hogy könnyen átköthessem?

Előre is nagyon köszönöm!

Tamás

Eddigi autóim:
Opel Vectra 2.0CD '90
SAAB 9000CD 2.0 '88
Fiat Tipo 2.0 GT digi '90
Audi 100 AVANT 2.0TD '86 (1,8mil KM-ig)
Ford Fiesta 1.1C '89
Ford Fiesta 1.1C '94.12

Offline tarjoska

  • A mester
  • *****
  • Posts: 476
  • Segített?: +52/-0
Re:Generátor relé és egyebek
« Reply #1 on: 2011 December 07, 10:49:57 am »
Szia Tamás!

A visszajelző direkt van bekötve a hátsó ajtóra is, gyárilag.

A relét délután meg tudom nézni, ha a többiek addig nem reagálnak...

Amúgy melyik kocsiról van szó? Évjárat-motor miatt nem mindegy.  ;)
Érintkezési hiba, kábeltörés nem lehet? Az is magyarázná a helyzetet.
« Last Edit: 2011 December 07, 12:23:32 pm by tarjoska »
A "tiszteletbeli szokásos" by Csipi

Offline netptl39

  • Újonc
  • *
  • Posts: 9
  • Segített?: +0/-0
Re:Generátor relé és egyebek
« Reply #2 on: 2011 December 08, 09:25:11 am »
Hali Joska,
ez az 1994-es 1.1C Alba 5A (de motorcserés volt...)
nem a hátsó ajtóra is, hanem csak a hátsó ajtóra van bekötve.
az összes többi nem reagál .   ???

A relé infót nagyon megköszönném, mert nem szívesen pörgetem fel  a motort 3500- 4000-re hidegen minden indulásnál napi minimum 3-szor.
Valahogy nem tűnik egészségesnek...
Eddigi autóim:
Opel Vectra 2.0CD '90
SAAB 9000CD 2.0 '88
Fiat Tipo 2.0 GT digi '90
Audi 100 AVANT 2.0TD '86 (1,8mil KM-ig)
Ford Fiesta 1.1C '89
Ford Fiesta 1.1C '94.12

Offline tarjoska

  • A mester
  • *****
  • Posts: 476
  • Segített?: +52/-0
Re:Generátor relé és egyebek
« Reply #3 on: 2011 December 08, 11:18:17 am »
Az ajtóknál lévő gombok szeretnek oxidálódni, érdemes lenne kivenni-megnézni, ha szerencséd van, csak az lesz a baja...

A "tiszteletbeli szokásos" by Csipi

Offline netptl39

  • Újonc
  • *
  • Posts: 9
  • Segített?: +0/-0
Re:Generátor relé és egyebek
« Reply #4 on: 2011 December 09, 22:03:12 pm »
Van valami ötleted a töltés relére?
Eddigi autóim:
Opel Vectra 2.0CD '90
SAAB 9000CD 2.0 '88
Fiat Tipo 2.0 GT digi '90
Audi 100 AVANT 2.0TD '86 (1,8mil KM-ig)
Ford Fiesta 1.1C '89
Ford Fiesta 1.1C '94.12

Offline netptl39

  • Újonc
  • *
  • Posts: 9
  • Segített?: +0/-0
Re:Generátor relé és egyebek
« Reply #5 on: 2012 February 03, 12:20:16 pm »
1.) Ne kérdezzétek, hogy, mert nem tudom, de megoldódott a töltés gondom...
Hozzá sem nyúltam.
2.) Köszi, mégis csak az Oxidáció volt a baj.
Eddigi autóim:
Opel Vectra 2.0CD '90
SAAB 9000CD 2.0 '88
Fiat Tipo 2.0 GT digi '90
Audi 100 AVANT 2.0TD '86 (1,8mil KM-ig)
Ford Fiesta 1.1C '89
Ford Fiesta 1.1C '94.12