Sziasztok! Ennek is eljött az ideje 248 ezernél. Egyszerű mint a pofon.
Szükséges egy kerékkulcs, emelő, egy 30 as dugó a kerékagy csavarhúzó, 10 es dugó hosszúszárral racsnival, csavarhúzók.
Első lépésként megemelés kerék le. A nagy anya takaró lemezt kalapács csavarhúzó segédletével levenni, meglazítani az anyát. Ha minden pöpec szinte leesik a dob. Ha nem jön le simán, mint nálam is mert még eredeti fék,akkor először kézifék visszaállítás az utastérben. Ehhez le kell venni a burkolatot a kéziféknél, ez alatt van egy 6 os anya lemezzel biztosítva. Lemez csavarhúzóval le anya kiteker. Most le kell jönnie. Nálam nem mivel túl nagy volt a perem a dobon, csak feszegetés árán jött le. Ezzel óvatosan!!! Kiakadhat a biztosító, ami a pofát tartja, vagy lejöhet a fékpofa "ferodolja" vagy a munkahenger is károsodhat.
Csapágyat a dobból kiütés nagyon egyszerű. Ha nincs a készleteket új abs gyűrű, akkor óvatosan feszítsd le, ne rakd mágnes közelébe. Ezekután biztosító gyűrűt ki kell venni. A Csapágyat ezután csak ki kell ütni. Ha kint van a helyét megtisztítani. Az új beütésekor vagy hidraulikus szerszámmal való benyomásakor,figyelni nem a közepét ütjük, és nem direktbe a Csapágyat. Kell egy akkora célszerszám ami felül a csapágy külsô átmérőjére, és óvatosan lehet behelyezni. Biztosító gyűrű be, abs gyűrű vissza ennek is csak akülső peremét kocogtatjuk, mert könnyen kell felmennie. Visszarakás előtt féket megtisztítjuk. A nagy kerékagycsavart nyomatékra húzzuk, asszem 230. Közben azért még kell forgatni a kereket hogy a csapágy rendesen a helyén legyen. Takarólemezt ha nincs új visszaegyengetni és visszakoppintani.Ha a kéziféket visszaállítottátok akkor azt beállítani!!! Kerék vissza, autó le. Indulás előtt fékpróba!!!
Remélem érthetô voltam, és tudok egy két vállalkozó szellemű cartársnak segíteni.