Nos............
Beleraktam az elosztót!
Gyújtás kábelek, 2 vezeték a trafóra, kb beállítva a gyújtás és próba.
Puff paff füst :-D Szikra van..... de nem indul! Elosztó fedél le, a fiestáé fel.
Ugyan az
Lássuk a gyertyákat! Mind a 4 kormos kicsit de nem vészes!
Marad a sorrend. Simán felcseréltem mivel az escort fedelén nem ott kezdi az 1-est!
Átvariáltam a kábeleket és fogcsikorgatva indítás.
Életem talán 2. legnagyobb meglepetését éltem meg amikor 2 fordítás után beindult az autó!
A motor gyönyörű szépen dorombolt kb 600-as fordulaton! A pumpa tette a dolgát! Én meg örültem mint majom a .......!
Azóta is pöcc-röff. Szelep nem csörög, nem rángat, nem melegszik túl, és gyönyörűen húz (na) ha nem csúszna a kuplung!
De nem csüggedek mert kb 6 ezerből ferrodolozzák fel a tárcsát ha annak van baja, de ez akkor derül ki ha szétdobjuk!
Kb ennyi hirtelen.