Sziasztok!!!
Szeretnék én is írni ide egy kicsit, több kérdést és választ is láttam. Az első amire itt válaszolnék az elöttem szoló ha a váltó és az oaljteknő közötti kis résen látatok olaj nyomot az valószínűleg a hátsó főtengely simeringed lesz ebből következik hogy az motor olaj. A másik a márkaszervíz azt mondja hogy ilyen. Igen mert ő se tud ezzel mit kezdeni hisz az okka annak hogy hátra menetbe rakáskor recsen nem a szinkron és még nem is az olaj hibája. Igen nincs szinkron de nem is kell ugyanis ítt 3 db egyenes fogazású fogaskerék van és a két tengelyen lévő közé toljuk be a 3 fogaskereket , mindenféle lasítás és egyébb nélkül. Ebből adódik mivel a váltóban egy tengely a kényszerhajtás miat forog ezért ha ti rakjátok a lükit egy álló és mozgó keretket kapcsoltok össze szintén állóval. Ennek a mozgásnak köszönhető a hang. Megoldás hátramennetet mindig csak álló helyzetben rakjunk , vagy amikor már elkezdjük hátramenetbe húzni kicsitt finoman engedjünk a kuplungon és akkor nem fog recseni. Olajat pedig lehet cserélni benne pontosan 1,75 L oil megyen bele. De mivel le erszető csavar nincs ezért a betőltő 8as imbusz allat mindenki láthat egy 19 es kulcsinyilású csavart ez a retszelő ezt szépen ki lehet venni és ott ki fog folyni az olaj de sajnos nem az összes de elég sok a frísítéshez.
hétfőn esteleg tok képet is felrakni a váltóról pont csinálok egyet.
Csak ezt szeretem volna elmondani. Hali