Erre kíváncsi leszek. És miként lesz megoldva? Lesz valami pneumatika ami reteszeli a pedált?
Csak azt nem értem, hogyan fogja rögzíteni a fojtószelep potméter állását. Mert, ha lehetne elektromosan akkor tudná az ECU, de mivel nem tudja gázbovden híján magát a pedált tudja maximum rögzíteni. Vagy kiépítenek neki valami külön vezérlőkört ami átveri az ECU-t vagy nem értem
Tehát a saját vezérlés rögzíti a fojtószelep poti állást bekapcsoláskor és azt továbbítja az ECU-nak, így átverve azt. Így már világos. Csak miért ilyen bazi drága? Ez kb 1 gomb 4 méter kábel meg egy gyufásdoboznyi elektronika.
Neem, elvileg elektronyos, mint a Waeco, csak nem waeco, hanem valami mas... (valami S betus)
Spal? AP800 vagy AP900? Ha_tényleg_70 körül van az alkatrészár, akkor vedd meg, de azonnal! Általában 100 felett szoktak lenni csak a "hozzávalók". Ha nem titkos, kitől kértél ajánlatot?