Üdv!
Nos a legújabb gondjaim a 2005.09. Fiesta 1.4 TDCi céges tütüvel, hogy elkezdte felhigítani a motorolajat vszínű gázolajjal. Utóbbit abból következtetjük hogy nincs habzás se olajszürkülés, viszont legutóbbi olajcserénél kb 6-6,5 liter olajat adott le a drága. Olajcserekor direkt min-ig töltöttük, most 800km-nél jártam amikor megnéztük és max fölött van 3-4mm-el.. Ilyennel találkozott esetleg valaki? Ezzel párhuzamosan a fogyasztás immár 6.2 fölé ment, és úgy néz ki hogy tartja is...
Elvileg megy orvoshoz holnap, de ez adagolós doktorbácsi úgyhogy vszínű arra fog koncentrálni, de ha valakinek van még tippe, ötlete stb mi lehet a gond ill mire kell most nagyon figyelni az írja meg kérem
A másik érdekesség, pár hete töltettem meg a klímát, mert a fele volt meg pontosan a szükségesnek(gyári értéknek megfelelően ugyebár). Viszont ezután csak annyit értem el hogy viszonylag jobban érzékelhető a hideg, de ha 20-30%-ot nőtt a hatásfoka akkor sztem még nagyon jóindulatú voltam.
Lassan hűt nagyon, pedig belsőkeringetés max venti min hőfok stb.. Elég szenvedős, 25 fokban már nagyon görcsöl. Mi lehet ilyenkor a gond? Elvileg egy normálisabb klímáshoz sikerült vinni aki csinált nyomáspróbát meg mittudomén miket, elvileg nem ereszthet, ha igen akkor se ilyen drasztikusan.
Fateréknak 1.4 TDCi Fusionja van és hát ég és föld a két klíma pedig ha jól sejtem kb ugyanaz lehet.. de majd kiigazítanak a szakik úgyis..
Előre is köszönök minden segítséget!