Köszönöm a Válaszokat, én is a 10w 40-es, és a 15w 40-es között vacilálok, alig volt benne olaj, amikor hazahoztam, de ez valszeg (remélem) a szelepfedélnél szivárgott ki.
Valvoline duroblend 10w 40-es olajam van itthon kb 4 liter, szerintem az fog belemenni, mert lassan fogy a keret, amit hirtelen rá tudok költeni, és ha nem kell venni, akkor az már spórolás, apumnak meg úgysem fog hiányozni.
Kb 10 ezer km-enként fogom cserélni, a terv szerint, mert a családban ez a szokás, és eddig még az összes autó meghálálta.
Úgy tervezem, hogy szelepfedél-tömítést is cserélek, már meg van rendelve, meg gyertyacsere, gyújtás állítás, szelephézag beállítás, és usgyi indulhat a napi használat.
Amúgy szerintem ez a motor még rendben van, mert van benne erő rendesen, és ez a pár bütykölés rajta, és ha minden igaz kimegyek vele a világból :-)
Ja még1 kérdés:
A kuplungon nem lehet állítani valahol?
csak mert nagyon lent fog, és ez egy kicsit zavaró.
Köszike a segítségeket mindenkinek!!!
Üdv! Shako!