Nekem most fordult át 200-ba, 50 ezer óta van nálunk, vételkor cseréltünk láncot, vízpumpát, szíjakat, görgőket.
Onnantól csak benzint és olajat kért.
Ileltve télen szétrohadt a hátsó dob. A mostani pedig leszakadt, mert egy macskakő túlságosan kiállt, és beleakadtam.
Meg a szokásos fogyó dolgok - lengéscsillapító, fékek, szilent, stb. De ezekről inkább a Fővárosi Önkormányzat tehet.
1.3 OHV, központi injektoros, 6-7 liter városban, autópályán 6 körül, persze ez 110-120 körüli utazót jelent.
Ha most vetted érdemes átnézetni. Futómű gond jó esetben feltűnik, többit pedig szakik megmondják fülre. Egyszerű a motor, mint a fakocka. Nem lesz versenyló, de igáslónak tökély. Városba futkosni világbajnok.
Gratula a vételhez, leld sok örömöd a vasban. Főleg amikor meglepődsz, hogy tud menni, ha akarod - persze korlátozott mennyiségű a ló benne