Author Topic: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)  (Read 29354 times)

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #30 on: 2010 March 06, 07:56:17 am »
SUDYNAK és MX24BMUSZINAK teljes mértékben igazat adok. Nekem még nem volt dieselem így nincs is tapasztalatom.
De a barátaimnak csak az van és hallgatok is rájuk.
A régi makacs hangos dieselek elmentek millió km gond és adalék nélkül. A mai motorokat mint a HDI, TDI, CRDI, stb,stb. Nem szabad semmilyen külső folyadékot használni. Pláne a közös nyomócsöveknél. Ez ha elromlik 200-500ezer ft. A mai üzemanyagunk viszont azért száraz mert beavatkozik a környezetvédelem, már szlovákiában sincs jó üzemanyag. Ukrajnába jár ki a kollégám /itt van mellettünk/ tankolni. NA AZ ÜZEMANYAG. és jól is megy vele a verda, zsíros, szagos stb.
Az is igaz, hogy a motor tökéletesen égeti a 2T olajat. De ezt egyáltalán nem ide fejlesztették. Ha segít is a motoron azt csak egy ideiglenes megoldás. A gyógyszernek is van komoly mellékhatásai.  Ha koszos az adagoló akkor tessék megvenni a drága 250ml folyadékot amit kimondottan ehhez lett kifejlesztve. És még gyártói garancia is van rá, ha elromlik a folyadéktól kivizsgálás után megtérítik a kárt.

Ps: A volt osztálytársam a Nissannál dolgozott, és volt egy srác aki még próbaid?s volt, az el?z? munkahelyér?l hozott megszokott stílusával, hogy nagyot mondjon az egyik vev?nek is ajánlotta ezt a dieselbe öntögetni a 2T olajat. A szerviz tulajdonos meghallotta. Azon nyomban kirúgta vev?i félrevezetés miatt. Mert ugyanis a Tulajnak 38év szakmai tapasztalata van és senkit?l illetve egyik hivatalos cég sem hagyta jóvá ezt a 2T hülyeséget.

« Last Edit: 2010 March 06, 08:01:16 am by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

mx24bmuszi

  • Guest
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #31 on: 2010 March 06, 10:44:16 am »
Ez itt csak nekem tűnik meddő, adok kapok vitának?
Nem lenne egyszerűbb törölni a témát, még mielőtt valaki vétlen tönkreteszi a kocsiját a kevergetéssel?

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #32 on: 2010 March 06, 16:02:29 pm »
a meddő vitával egyetértek a törléssel nem, mivel legalább látja a tisztelt fórumot olvasó tag, hogy mik történhetnek az autójával. Jaguár szervizről meg lett 1-2 infom azóta, van jaguáros ismerős...

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #33 on: 2010 March 06, 17:32:36 pm »
Szerintem ennek a vitának van alapja. Miért pont motorolaj vagy 2T olaj, idegesít mikor a szervizesek nagyot, és okosat akarnak mondani. Semmi máshoz nem értenek csak a szakszervizes könyvb?l olvasni. Kémia és biológia már nem is volt a szakmájuk mellett. Szakismeret és anyagismeret óráról lógtak.
Miért nem Prolong vagy Metabond vagy esetleg STP? Ja, mert ez csak reklám. Csak ez annyival másabb, hogy még garancia is van.
Igazából felesleges itt lennem, mert én még nem kisérleteztem ezzel, tehát nem is vitázom tovább, csak hangosan gondolkoztam, vagyis megírtam a barátaim véleményét.
Egyébként a gázolaj alapból jó zsíros anyag. Vagy ez már ma gyakorlatilag nem így van? Lehet, hogy a közösnyomócsöves diesel motornak már szárazabb gázolajra van szüksége? És ez okozhatja a régi dieselnek problémáit?
« Last Edit: 2010 March 07, 07:02:08 am by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

Offline Balage84

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 125
  • Segített?: +3/-1
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #34 on: 2010 March 07, 23:08:35 pm »
Na!
Milyen Jaguáros infó?

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #35 on: 2010 March 07, 23:25:09 pm »
egy jóbarátom olvasta a topicot, és írt nekem egy e-mailt, az ügyben ezt bemásolom ide, hogy tanuljon mindenki a dologból, ennyit a szakszervizekről, és itt nem egy holmi alsó középkategóriás tucatautó szervizéről hanem egy luxusautó márkaszervizéről van szó, képzelhetitek hogy máshol mi van...
Quote

Hello B!
Bocsi hogy ezzel zaklatlak de halehet linkeld/illeszd be a fiesta club egyik hozzászólásához válaszkén a levelemet! Mert 1 hozzászólásért nem lenne értelme regisztrálnom és tudom hogy neked van oda regisztrációd!!!
Olvasgatva a FORDos fórumok tömkelegét ráakadtam erre is!
A topic felkeltette az érdeklődésem mert ilyet hogy bármilyen 4 ütemü gép üzemanyagához olajat tölteni még csak a Csepel és Rába tipusu gépeknél hallottam! Ott sem a motor élettartam növelés érdekében!
 
http://www.fordfiestaklub.hu/component/option,com_smf/Itemid,95/topic,1888.msg41332/topicseen,1/#new
Ezen a linken olvastam
És az alábbi hozzászóláshoz lenne Válasz!!!
IGEN!!! Az álításod igaz! HÜLYÉK!!!!! és az még igen enyhe kifejezés...
Volt szerencsém hozzájuk egy 2004es Jaguár S-type kapcsán... 3.0V6... ;-)
Többször is... majd úgy döntöttünk hogy dilettáns nem nyúlhat az autóhoz és majd mi megoldjuk!!!
Az első...Valami kopog az autó elejében meg kéne nézni mi az ,mert kevesebb mint egy hete volt a hivatalos Jaguar szervízben lengéscsillapító cserén és azért az mégsem normális dolog ,hogy odavisszük  a kocsit akkor nem kopog és (spec én még nem éreztem hogy a lengéscsillapítók ki lennének dehát mit lehet tenni ők a szerelők alapon ámen... Cseréljétek...) mikor elhozzuk, pontosabban a tulajdonosa (a legjobb barátom) hozta el akkor kopog... ez neki elsőre nem is tűnt fel...másnap már igen... Bevisszük mikor mindketten ráérünk hogy gyerekek ez így nem korrekt!!! Nem kéne neki ilyet csinálni és komolyabb kanyarnál(szokásos úton haladva"panoráma kanyar a 70esen")sír a gumi ha 50 felett veszed...(előtte 100km/h-nál sem) Majd nagy kegyesen hajlandóak voltak "megnézni" ami abból állt hogy felnyitották a motorháztetőt mondván biztos a toronytőcsapágy... (Itt mellékesen jegyzem meg hogy már nem azt a rendszert használja a jaguár a futóműveinél... (bár nem vagyok se szerelő se mérnök)Ráadásul ha az elgondolásuk helyes is lett volna ,Ha már látott valaki  S-type Motorteret beláthatná hogy onnan futóműalkatrészhez se lengéscsillapítóz se semmilyn futóműhöz kapcsolódó dologhoz nem férsz hozzá...)Miután jót röhögtünk rajtuk rájöttek hogy min röhögünk elkezdték normálisabban babrálni mert még 2 db "szerelő" odacsődült hogy megszakértse...Ők aztán 4en együttes erővel kiderítették hogy egy csavar nem volt jól meghúzva elnézést kérnek és mehetünk... Mivel láttuk mennyire tudnak így mondtuk hogy 1 szerelő beül és megyünk próbaútra... Mitadisten kopog minden úthibánál... És a komolyabb kanyroknál továbbra is sír a gumi... Akkor vissza a szervíz... Mondm akkor kocsi felemel normálisan és mi is végignézzük/leellenőrizzük a munkájukat(egyikünk sem szerelő)...
Nah mikor nyitott mocitetővel az emelőhöz gurultak láttam hogy csúnyán kileng a motor mikor normál gázt ad a szervizes hogy a csáposhoz álljon...Nah mondom magamban +1 probléma vagy ez adja a hangot de akkor miért csak bukkanóknál/úthibánál van kopogás?!? de várjuk meg mit mondanak... hát semmit és csak tárogatták a kezüket... Jó akkor meg kéne nézni miért leng ki a motor... hát az egyik bak... De hogy a fenébe mikor a környéken nem volt dolguk... És mielőtt begurult nem kopogott miután kijött kopogott... oké akkor nézzük meg... motortartó bakok meghúz...Jééé a motor alig leng ki és a próba út során is kevésbbé kopog és csak a nagyobb úthibáknál... Modtuk is hogy ez már haladás... de a gumi még mindig sír a kanyaroknál...
Jött a kérdés... Futóművet állítottatok lengéscsillapító csere után???  A válasz: Elöl? Persze!
Mi:Nah és hátul??? Ők:Hát ott nem... Mi:És hátul miért nem? Ők:Mert hátul merevtengelyes...
Mi: Nah az szép lenne... Az elsőkerekes escortom hátul merevtengelyes... Ez valami multilink vagy milyen(de lehet hogy McPherson) felfüggesztés és fixen nem merevtengelyes , Ráadásul ott a hajtás is... (Ők csak lestek és itt már válasz sem jött...)  Szívéjes felkérés történt hogy a akkor pótolják eme hiányosságukat...
Megtörtént de láthatóan nem szívese és nem túl szakszerűen... Hát akkor újabb próbaút... Hmmm győzelem kevésbbé sír a gumi... Nah jólvan akkor irány haza... útközben fölhívtam a sajátfutóművesemet ahova én is hordom a FORDom ... Van szabad hely útba is esik akkor lássuk hogy dolgoznak...  Hát szarul... Mert utána kellett állítani...(a hagyományos éa a computeres módszerrel is le lett ellenőrizve és helyesen be is lett állítva mind a 4 keréknél mert nem csak a hátsók voltak szarul beállítva és még pénzt akartak elkérni érte a normál rezsióradíjukat...) De megérte azt a kemény 3000et amit elkértek a két mérésért és a a beállításért kértek el... Próbakör... Láss csodát nem kopog és nem sír a gumi...
Mi: Nah az hogy lehet... mindegy is megoldódott... És örült a fejünk...
Majd második hasonló esetként kötelező szervíz... Egy ilyet csak megtudnak már csinálni... Hát ez sem igazán meg nekik mert pl az olajszűrő nem lett kicserélve elsőre csak miután szóltam hogy tudom hol van megkarcolva az ai benne volt és amit ők mutattak cseredarabként az nincs megkarcolva... ;-) (Azért ez is korrekt megoldás!) Ok! Akkor "srácok" csere... Mert akkor indannyian jobban járunk...végülis a csere is meglett... De legalább az olajat leengedték normálisan azt láttuk...(egy olajszűrőn spórolni???) Hánynom kell az ilyentől ráadásul "szakszervíz" !!!! Azóta jelölve an filccel adott helyen és állásban az olajszűrő is!!! Hogy ha nem tudok én is ott lenni ne tudják átverni a srácot!!!
Harmadik ilyen sztori... kontakthibás lett valami a műszerfalban és elment a műszerflvilágítás de ha rácsaptál(nem izomból) a tetejére máris világított... akkor irány a szervíz... Egy ilyennel elboldogulnak...diagnosztikára rákötik megmondja mi a pontos hiba/hol a kontakt... Csere... és kész is... Gondoltuk mi... Hát nem ez lett... diagnosztikára rádugják... virul a fejük... majdhogynem dörzsölték a kezüket...Ők:Hát ez panelcsere... Mi:Melyik panel és mennyi? Ők:Műszerfal komplett panel csere 300000(igen jól olvasod/olvassátok háromszázEZER magyar forint) Mondanom sem kell a tulaj majdnem összesett az összeg hallatán... Mi/Én: akkor köszi marad kontakthibás... És már nyúltam a telefonért ... ( Régi autóvillaosságis (még a Kövesdán-nak a BMW szervízéből(az opelre átnyergelésre előttről))) "Tiszteletem! Meg tudna nézni egy S-type Jaguárt mert kontakthibás szerintem ezek meg panelcserét meg ilyeneket akarnak 300EZERért..." Majd kaptam a választ két óra múlva menjünk megnézi és elmondja mia helyzet... A jaguárnál beközölték hogy 20ezer a diagnosztika meg a munkadíj... Nah itt ökölbe szorult a kezem ha nem kérlel a haverom akkor megütöm a sunyi kis szerelőt de akkor nem kel fel egy ideig... Majdpedig eltelt a két óra megérkezünk (a szuzuki szervízébe!!!) Az "öreg Jóska bá" jött... De rég láttalak m van veletek? A BMW-kkel még minden rendben? Persze persze majd szóbaelegyedtünk... Mondta hogy ez eltarthat egy ideig menjünk el kajálni... Kérdeztem h ebédelt-e már... kiderült hogy nem úgyhogy rendeltünk egy családi  Pizzát(ha már úgyis Családias a hangulat)  közben elkezdte lebontani a dolgokat és kimérni multiméterrel egyenként az egészet...(panelek+biztik+csatlakozók+lábak átvizsgál) Megjöt a pizza  kajálás és folytatta... kb ehez képest FÉL óra múlva meg lett a hiba orvosolta némi forrasztással és egbizti cseréjével... Majd összerakta a műszerfalat... Mi: Mivel tartozunk? JB:8000 ayaggal munkadíjjal együtt... Mondanom sem kell hogy a kocsi tulaja anyira megörült ennek az összegnek hogy szó nélkül  kezébe nyomott egy 10est és elkezdett hálálkodni...(Mellékesen jegyzem meg az öregé a kereskedés és szervíz)
 
A fentiek tükrében Balage84 Te hallgatnál még jaguár szervizesre???(aká motor aár bármilyen műszaki téren) Szerinted is Hülyék???
Mert szerintem nagyon!!! (sajna nem csak ott dolgznak dácia szerelőből "átképzett" dilettánsok)
ILYENEK UTÁN HOGY HALLGASSAK JAGUÁR SZERVIZESRE OLYAN ESETBEN HOGY ÖNTS NYUGODTAN 2T OLAJAT AZ ÜZEMANYAGHOZ MERT AZ JÓT TESZ NEKI???????????????
Jóttesz jah az ő zsebnek ha hozzá viszed hogy beszart.. Nem kell zseninek lenni de mérnöknek sem hanem alap fizika tudással kell rendekezni ahoz hogy tudd Az ÉGÉSTÉRBE LEVEGŐ ÉS ÜZEMANYAG VALÓ!!!!! KENŐANYAG NEM VALÓ ODA 4ütemű motor esetén!!!!!! Illetve továbbvinném mások kommentjét... Nem gondolod hogy a kipuffszelepre, leömlő falára, turbóra vagy a Katalizátorban lerakódik ezáltal rontja a gázáramlást ezáltal  teljesítményt is... (nem 1 liter olaj 1 tank üzemanyaghoz aránynál... Itt is érvényes a régi mondás...(1deci/1tank üzemanyag esetén is) "Sok kicsi sokra megy..." Ezen gondolkodj el logikai alapon...) Ugyan nem vagyok sem mérnök sem pedig autószerelő DE én szeetem az autókat ezért nem is akarom megölni!!! A mérnökök éveket töltenek egy motor kifejlesztésével...(nemmellesleg dollár/euro milliókat költenek rá többek közt tesztekre is) Illetve az üzemanyag oldalon is mérnökk hada dolgozik azon hogy az üzemanyagok minden motornak megfeleljenek mindamellett amennyire csak lehet környezetbarát legyen...
Részemről "csak" ennyit akartam hozzáfűzni!!!
 
 
Ehhez a hozzászóláshoz:
Válasz #28 Dátum: Ma - 21:35:05 »
Balage84
Hallott már a fiestáról
**


Segített?: +0/-0
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32

   
   
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
   
Igen végül is a Jaguár szervizben hülyék dolgoznak!
Nem 1 liter olajról beszélünk, hanem 70 literhez 1 deciről!!!!!!!!
U.I.: A szervizek nevét SZÁNDÉKOSAN nem említettem nem akarok sem reklámozni sem senki haverjának a lelkébe gázolni! (Ráadásu a kocsit azóta is hordjuk kötelező szervízre de minden alkalommal utánu ellenőrizzük)
Ha Valakinek van ehhez hozzászólása amit megosztana külön velem esetleg ellenpéldája stb...
Ne abozzon felkeresni a köv mail címen:  
fordmrk427<kukac>aol.com
 
Köszi B. ha esetleg be tudod szúrni válasz gyanánt annak nagyon örülnék! (Ezért kár lett volna regisztrálnom mert fiesta fórumot csak érdekességként olvastam nincs közöm egyhez sem és az ismerettségikörben is csak olyannak van aki ért is hozzá!)

Offline DVZs

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Posts: 2064
  • Segített?: +56/-9
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #36 on: 2010 March 08, 09:02:20 am »
Vegyészt kérdezve (különösebb elemzés nélkül, fejben, 5 perc alatt) a következő a vélemény: az olaj hatására mindenképpen savas lesz a közeg, nagyobb molekulájú az anyag, ebből fakadóan ha rövidtávon nem is, de hosszútávon mindenképpen káros lehet.

szerk.: még pár gondolat, másik vegyész ismerőstől:
"szerintem a benzineket/gázolajakat a világ legnagyobb laborjaiban kísérletezték ki nagy agyak. Ezért teljesen képtelennek tartom azt a gondolatmenetet, hogy ehhez bármit hozzáadni és attól jobb a motornak. Főleg hogy nem a Shell vagy Agip javasolja, hanem Kovács Józsi a 8 kerből - nem mint vegyész, csak mint józan gondolkodó. Még azt is el tudnám képzelni, hogy hozzáadva valami kutyaszart csendesebb, de tuti hogy valahol más területen jobban megbosszulja magát. Amúgy lehetséges problémaforrások: elcsúszik az égéshő, robbanási elegy optimális nyomás/robbanáspont arány módosul, nem akkor robban amikor pont a dugattyú "áll" mert összenyomott, hanem más fázisban kapja el, ezt hívják "kopogás"-nak, nem teljes égésnek vannak olyan termékei amik elzárnak apró lyukakat. Nagyjából olyan mintha nem 95-ös, hanem valami más oktánszámú benzint raknál bele. Ha katalizátoros, oszt a katalizátort kinyírhatja."
« Last Edit: 2010 March 08, 10:21:46 am by DVZs »
D.V.Zs.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #37 on: 2010 March 08, 10:42:03 am »
köszi Zsolti a szakmailag alátámasztott gondolatmenetet ;) ezt mondtam eddig én is, csak gondoltam hogy hétköznapi nyelven érthetőbb pár embernek az adott téma. :) de köszi a kiegészítést. ;) összegezve nagy marhaság, az olaj hozzáöntése.

Offline Balage84

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 125
  • Segített?: +3/-1
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #38 on: 2010 March 08, 13:25:10 pm »
Helló sUdYe!
Mi egyszer jártunk a Jaguár szervizben, amikor motor kivét után az elektronikát , és a kulcsot össze kellett hangolni. Délre kaptunk időpontot, 1 -re bejutottunk a műhelybe.
-Az autóról annyit kell tudni hogy, gyújtás volt de nem csinált semmit, nem indított.
Elkezdték csinálni 4-en, 5-en folyamatosan körülötte voltak. 13 órától 17 óráig szenvedtek vele, végül ott kellett hagyni, mert ugyan be tudták indítani, de az ABS hibát jelzett. Lényegében a szerelés így visszagondolva csak próbálkozások sora volt, de nekik végül is mindegy, a paraszt úgy is kifizeti azt a 14.750 Ft-os rezsi óra díjat. Mondtuk nekik ha véletlen kell v.mi alkatrész akkor szóljanak, mert van egy ugyan ilyen otthon elbontva. Másnap csörög a telefon:
-Kész az autó 98.500 Ft lesz, lehet érte jönni.
Megkérdeztem tőle, hogy ebben milyen anyag költség van, mert ugyebár én szóltam, hogy nem kell semmi. Erre a válasz, hogy mindjárt visszahívom, majd másnap hívott vissza:
-Elnézést "csak" 91.500 Ft lesz. Még meg van a számla, megkeresem és feltöltöm a fórumra.
 :D Még azt is felszámolták, hogy gk. kiáll, beáll: 0.1 óra 1475 Ft.
Ez úgy nézett ki, Befelé segítettünk betolni, mert nem indult, kifelé meg beült hátul a műhelynél ahol mi voltunk és körbevitte a szalon elé ki a Soroksári útra, így még várt ránk Kb. 500 m séta. :D  Ezen már csak nevetni tudok.
Na meggyőztetek, biztos hogy nem teszek bele olajat.
Amúgy nagy ész nem kell oda, mert ha motor, vagy váltó hibával visznek be autót, mondjuk garanciába, akkor ott nem bontják meg, hanem telefon és egy kis repülő, azonnal indul Angliából, hozza a motort vagy a váltót, beleteszik és mehet a paraszt amerre lát, ez mondjuk pozitívum. Olaj cserét is bárhol csak úgy lehet csinálni, hogy megveszed a zárjegyes olajat Pl: Castol-t, és a szűrőket, elviszed a saját szerelődhöz, és megvárod(végignézed) amíg kész lesz, akkor biztos nem basznak át, pláne hogy az Unixnál van 30 % kedvezményem, a program a gépemen van és tudok rendelni is, nem kell 2-szer odamenni. (Ha kell v.kinek alkatrész szóljon.)
Vagy megcsinálja mindenki magának, és akkor még ott is lehet hagyni egész napra, hogy rendesen kicsorogjon belőle a régi olaj, mert tapasztalataim szerint maradhat benne akár 3-4 deci olaj is.

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #39 on: 2010 March 08, 13:53:28 pm »
Pedig én oda vagyok a Jaguárokért. :)
Akkor már azt sem veszek, akkor most a Bently jön. Err?l van valami infó? :laugh:  A bentlynek a kesztyűtartóját mi gyártottuk, azzal tuti nem lesz gond.


vagy,vagy mégis?
« Last Edit: 2010 March 08, 13:56:20 pm by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

Offline Balage84

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 125
  • Segített?: +3/-1
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #40 on: 2010 March 08, 16:58:04 pm »
Oda is lehetsz, nagyon jó autó, én nagyon szeretem, csak messze el kell kerülni a szervizet, nem muszáj oda járni.
Végül is szinte az egész autó FORD, a benzines motorját is a Ford fejlesztette ki.
Kényelmes,mutatós, mindenki megbámulja, 4.2 V8 -as(300Le) motorjával városon kívül 10 literből ki lehet jönni.
A motortér tényleg zsúfolt. :D

[a csatolmány törölve]

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #41 on: 2010 March 08, 18:44:50 pm »
Pedig én oda vagyok a Jaguárokért. :)
Akkor már azt sem veszek, akkor most a Bently jön. Err?l van valami infó? :laugh:  A bentlynek a kesztyűtartóját mi gyártottuk, azzal tuti nem lesz gond.


vagy,vagy mégis?

Bentley-nek írják. Jaguár jó. Ford, BMW fejlesztés majdnem minden bennük, (évjárattól függ), én is szeretem a jaguarokat, de bár egyelőre egyetemistaként maradok a fordnál, esetleg más német márka jöhet majd szóba. ;)

megjegyzés: harciger: kérlek figyelj arra hogy amit írsz azt helyesen tedd, nem személyeskedés, de nagyon szúrja a szemem, a helytelen írás.
« Last Edit: 2010 March 08, 18:59:50 pm by sUdYe »

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Gázolajhoz motorolajat adagolni? :)
« Reply #42 on: 2010 March 08, 20:14:23 pm »
Ok. bocs, igyekszem.  :)
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!