....Nem tudom mitévő legyek, mi okozza ezt a kuplungtárcsa letapadást?
Amit én olvastam a kuplungtárcsa letapadásról, aszerint az egy összerozsdásodási folyamat. Hosszabb állás után következik be és nem szűnik meg egy indítózástól. El kell indulni az autóval kettesben és hosszasan kell gázzal és motorfékkel rángatni a kuplungot. És utána nem tapad meg útközben újra.
Ha ilyen mechanikai akadályra gondolsz, akkor inkább a motorhoz vezető bordázott tengelynek a kenetlensége jöhet szóba. Milyen a pedálérzet, amikor lehet váltani és amikor nem? Van különbség a szükséges erőben?
Lehet, hogy most már vissza kellene menned oda, ahol a kuplungot javították. Hátha érzés alapján tudnának mondani valamit.
Persze ilyenkor fennáll a veszély, hogy felajánlják, hogy kicserélik ezt meg azt, jó drágán. Pedig fogalmuk sincs a hiba okáról. De ha nem meggyőzőek, nem muszáj elfogadnod. Mondhatod, hogy meggondolod, vagy hogy éppen nincs rá pénzed. És megmutathatod egy másik szerelőnek is.
Az, hogy a főhenger tömítettsége jó, hogyan állapítottad meg? Nyomás ellenében sincs átszivárgás?