Recent Posts

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by buksika on 2019 March 08, 15:09:26 pm »
Szia! Elég hihetetlen, de magától megjavult. Nem akarom elkiabálni ez a helyzet. Magam is műszaki ember vagyok nem értem, mi történt. Attól, hogy más nyomkodja a pedált még nem kellene bekövetkeznie ilyennek, főleg úgy, hogy magától megjavul. Viszont lenne még egy kérdésem a váltó nyelestengely csapágya elég hallhatóan morog. Ennek a cseréjéhez szét kell-e szedni a váltót vagy a kuplungház (harang) felől is lehet cserélni?
72
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by fiesta2002 on 2019 March 08, 10:50:34 am »
Szia!

Nem válaszoltam, mert nincs igazán ötletem.
Azóta előfordult, hogy visszajött a probléma?
73
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by buksika on 2019 February 28, 09:37:42 am »
Maszek, állítólag LUK kuplugszett lett beépítve. Hát az a helyzet, hogy kölcsön adtuk az autót és így, ezzel a problémával hozták vissza. Most az a kérdés attól, hogy valaki más használja ettől felmerülhet-e ilyen probléma? Mióta vissza került hozzánk mi is tapasztaltuk a problémát, de érdekes módon 4 nap óta nem jelentkezett ismét. Nem igazán értem.
74
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by fiesta2002 on 2019 February 27, 23:34:51 pm »
...  ők mindent jól csináltak természetesen...

Felmerül a kérdés, hogy ha mindent jól csináltak, akkor miért csak 8 hónapig tartott.  :(

Milyen szerviz? Szakszerviz, független, maszek?

Ők adták az alkatrészt vagy hozott volt?
75
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by buksika on 2019 February 27, 08:08:30 am »
Már 3 nap óta nem jelentkezett a probléma. A hosszabb leállás nem játszik, nap mint nap használjuk. A pedál érzet, semmi különbség nem tapasztalható ha jó volt, vagy ha nem. Attól tartok le kell venni a váltót mert ott lesz a hiba. Esetleg a kuplung szerkezet (nyomólap) lamellái elfáradtak, pont annyira, hogy esetleges a kiemelés. Gondolom ha ez a probléma akkor egyre sűrűbben fog jelentkezni. Már beszéltem a szervizzel  ők mindent jól csináltak természetesen, nem garanciában javítanák. Azt gondoltam évekig nem kell hozzányúlni a kuplung felújítás után.
76
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by fiesta2002 on 2019 February 25, 15:59:43 pm »
....Nem tudom mitévő legyek, mi okozza ezt a kuplungtárcsa letapadást?

Amit én olvastam a kuplungtárcsa letapadásról, aszerint az egy összerozsdásodási folyamat. Hosszabb állás után következik be és nem szűnik meg egy indítózástól. El kell indulni az autóval kettesben és hosszasan kell gázzal és motorfékkel rángatni a kuplungot. És utána nem tapad meg útközben újra.

Ha ilyen mechanikai akadályra gondolsz, akkor inkább a motorhoz vezető bordázott tengelynek a kenetlensége jöhet szóba. Milyen a pedálérzet, amikor lehet váltani és amikor nem? Van különbség a szükséges erőben?

Lehet, hogy most már vissza kellene menned oda, ahol a kuplungot javították. Hátha érzés alapján tudnának mondani valamit.

Persze ilyenkor fennáll a veszély, hogy felajánlják, hogy kicserélik ezt meg azt, jó drágán. Pedig fogalmuk sincs a hiba okáról. De ha nem meggyőzőek, nem muszáj elfogadnod. Mondhatod, hogy meggondolod, vagy hogy éppen nincs rá pénzed. És megmutathatod egy másik szerelőnek is.

Az, hogy a főhenger tömítettsége jó, hogyan állapítottad meg? Nyomás ellenében sincs átszivárgás?
77
MK6-MK7 / Re:MK6 Fiesta TDCI lendkerék
« Last post by oktato on 2019 February 23, 19:53:45 pm »
Nekem 2006-os faceliftes, én sem értem hogy lehet, nálam is ez volt, olyan mintha a fordnál véletlenszerűen jöttek volna a szalagon a kéttömegűek és egytömegűek. :D Egyébként csak a fiesta 1.4-es tdci-k kéttömegűek, ugyanez a motor 1.4 HDI néven peugeotban mind egytömegű. Nincs is igazából értelme egy 1.4-esbe a kéttömegűnek.

Neked már gondolom nem a buboréklámpás van hanem az újabb, ott már ha minden igaz részecskeszűrő is van. Ugyanezek a motorok vannak amúgy mai napig, már 1.5 TDCI-ként, de az alap teljesen egyforma, éppen ezért alkatrészek is sokszor kompatibilisek.

szerk.: Egyébként van egy felesleges egytömegű lendkerekem, az 1.4-es TDCI Fiestából lett kiszedve.
[/quote

Ez hihetetlen ! Azért választottam ezt az évjáratot, mert azt mondták hogy ez még a " régi fiesta " motorja .  Alkatrész katalógus szerint egytömegű . Részecske szűrő viszont biztos nincs !
78
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by buksika on 2019 February 23, 16:52:13 pm »
Ma kiszedtem a pedál főhengert. Nincs megkopva a tömítettsége is jó, tökéletesen működik. Arra gyanakszom, hogy a kuplungtárcsa letapad és ez okozza a problémát. Amint vissza raktam légtelenítettük fékolajat is töltöttem bele ismét produkálta sajnos. Csak úgy lehetett váltani ha előtte sebességbe rakva kinyomott kuplungal indítóztunk. így ugrik ugyan az autó egy kicsit, de utána lehet váltani. Csak hát ez nem igazán jó mert az asszony is használná az autót és ez nem fog nála működni. Szóval sajnálatomra semmi pozitívum, előre lépés nem történt. Nem tudom mitévő legyek, mi okozza ezt a kuplungtárcsa letapadást?
79
MK6-MK7 / Re:MK6 Fiesta TDCI lendkerék
« Last post by Carpenter92 on 2019 February 22, 08:22:45 am »
Szia !
A tiéd 1.4-es és kéttömegű ? Mikori évjárat. Egyszerűen nem értem hogyan van hogy senki nem tudja biztosra mondani hogy az enyémben milyen lendkerék lehet.... ( 2009-es )
Köszi !
Nekem 2006-os faceliftes, én sem értem hogy lehet, nálam is ez volt, olyan mintha a fordnál véletlenszerűen jöttek volna a szalagon a kéttömegűek és egytömegűek. :D Egyébként csak a fiesta 1.4-es tdci-k kéttömegűek, ugyanez a motor 1.4 HDI néven peugeotban mind egytömegű. Nincs is igazából értelme egy 1.4-esbe a kéttömegűnek.

Neked már gondolom nem a buboréklámpás van hanem az újabb, ott már ha minden igaz részecskeszűrő is van. Ugyanezek a motorok vannak amúgy mai napig, már 1.5 TDCI-ként, de az alap teljesen egyforma, éppen ezért alkatrészek is sokszor kompatibilisek.

szerk.: Egyébként van egy felesleges egytömegű lendkerekem, az 1.4-es TDCI Fiestából lett kiszedve.
80
MK6-MK7 / Re:Kuplung problémák
« Last post by buksika on 2019 February 20, 13:51:05 pm »
Köszi.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10