Recent Posts

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
MK6-MK7 / Re:Olaj szivárgás
« Last post by Reni on 2019 May 16, 14:42:30 pm »
Nagyon köszönöm! Megpróbáljuk lemosni a motort és hátha rájövünk, hogy honnan szivárog az olaj pontosan.
52
MK6-MK7 / Re:Olaj szivárgás
« Last post by fiesta2002 on 2019 May 11, 17:03:45 pm »
Nem tudunk rájönni, hogy honnan, mert eléggé olajos az olajteknő körül minden.

A legmagasabban levő olajos  pontot kell megkeresni. A nehezen hozzáférhető helyeken tükörrel, fényképezéssel.
53
MK6-MK7 / Re:Olaj szivárgás
« Last post by Pityke on 2019 May 10, 07:01:00 am »
mossátok,le a motort tisztára,utána használd és egyből meglátjátok hol ereszti az olajat
54
MK6-MK7 / Olaj szivárgás
« Last post by Reni on 2019 May 09, 12:59:37 pm »
Kedves Tagok! 2002.11.havi Ford Fiestá-ból szivárog az olaj.  Nem tudunk rájönni, hogy honnan, mert eléggé olajos az olajteknő körül minden. Már próbáltuk kicserélni az olajsapka fedelet és kicserélték a főtengelynél a szimeringet is. Nincs valakinek ebben tapasztalata, hogy ilyen esetben mit lehet tenni? Köszönöm
55
MK6-MK7 / Re:1.4 TDCi chiptuning
« Last post by Pityke on 2019 May 04, 07:23:40 am »
Hello hello! Ki higy áll a tuningal? :-) én is felkerestem Szabó urat Sásdon,elégedett is vagyok,ja és kapott egy szép nagy coolert is a cucc ;-) a turbó 1.2 báron löki a levegőt,de nemsokára pattintok rá egy 1.6 tdci turbót,meg gondolkodom a 16 szelepes 1.6 tdci hengerfejen is :-) amúgy az 1.4 meg az 1.6 szinte ugyan az a blokk. Szóval az az 1.4 es amint 16 szelepes hengerfej van,azon szó szerint egy 1.6 os hengerfej van. Amúgy a két blokk közötti furat/löket külömbség -1.5 mm a furat a löket meg -6.3 mm . Szóval egy az egyben ugyan az kissebb lökettel

hát eléggé el vagy tévedve,de sebaj,cooler minden nélkül tud az 1.4 100le-t amivel üzembiztos van rá referencia több 10e km használattal hiba mentesen,ha ennél több teljesítmény kell akkor kell venni egy olyan motorral szerelt verdát ami alapból erősebb  ;)
56
MK6-MK7 / Re:1.4 TDCi chiptuning
« Last post by djbaro on 2019 April 22, 00:56:57 am »
Hello hello! Ki higy áll a tuningal? :-) én is felkerestem Szabó urat Sásdon,elégedett is vagyok,ja és kapott egy szép nagy coolert is a cucc ;-) a turbó 1.2 báron löki a levegőt,de nemsokára pattintok rá egy 1.6 tdci turbót,meg gondolkodom a 16 szelepes 1.6 tdci hengerfejen is :-) amúgy az 1.4 meg az 1.6 szinte ugyan az a blokk. Szóval az az 1.4 es amint 16 szelepes hengerfej van,azon szó szerint egy 1.6 os hengerfej van. Amúgy a két blokk közötti furat/löket külömbség -1.5 mm a furat a löket meg -6.3 mm . Szóval egy az egyben ugyan az kissebb lökettel


1.4 és 1.6 főtengely látsz külömbséget?




1.4 1.6 16 szelepes hengerfej itt mit látsz?








57
MK6-MK7 / Re:sárga fogaskerékben felkiáltójel
« Last post by djbaro on 2019 April 22, 00:31:01 am »
Hiba megszüntetve,nyomás szabályzó szelep cserével,ami benne volt
2200 bárig engedte,azért tiltott le,most 1600 báron kocog,és pöpec ;-)
58
MK6-MK7 / Re:sárga fogaskerékben felkiáltójel
« Last post by djbaro on 2019 April 06, 14:48:36 pm »
Sziasztok! Meg van  a megoldás már a hibára? Nekem még mindig fent áll :-( köszönöm
59
A weboldallal kapcsolatos... / Re:Olvasottság
« Last post by Pityke on 2019 April 06, 11:17:15 am »
hetente felnézek még,de valóban elég halott a fórum,amiben nagyban közre játszik a faszbuk csoport is.
60
A weboldallal kapcsolatos... / Re:Olvasottság
« Last post by PharaoM41 on 2019 April 05, 19:54:00 pm »
Én is olvasom, mert jó, hasznos és informatív!
Valóban nincs olyan forgalom, mint 8-10 éve de ennek az is lehet az oka, hogy olyan sok információ, ötlet és megoldás került fel az oldalra, hogy bejelentkezés/regisztráció nélkül is meg lehet találni a választ egy fel sem tett kérdésre.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10