Ford Fiesta Klub Fóruma
Kuka => Topiktemető => MK3-MK4-MK5 => : lewi 2007 November 28, 14:56:45 PM
-
hey!
nem működik az üzemanyagszivattyúm, nem hallom hogy gyújtásnál búgna és persze el sem indul a szekér.
az lenne a kérdésem hogy hol található a szivattyú és hogy mi lehet a gondja.
biztosíték, gyújtás ok
(igaz hogy mielőtt leállt volna a gép jól meghúzattam mert bekoszolódtak a gyertyák aztán mire hazaértem már csak gurultam mert leállt útközben :-\)
köszke! :notworthy:
(remélem nem úgy nyitottam témát hogy nem kellett volna)
-
valahol a benzin tankon belül van!
-
szia ,a szivattyú az üzemanyagtankban található hátsó ülés alatt van egy nagy gumidugó ott van az elktromos bekötése négy vezeték megy rá két vastag két vékony
meg kell nézni hogy fekete piroson van-e12volt(gyujtáson) vastag barnán test ha ezek megvannak akkor a szivatty magát .de probáld megmozatni a vezetékeket mert ha szerencséd van csak a csatlakozó nem érintkezik.Kontakt hibás.
-
áh zsírkutya!! köszke
de én azt olvastam a FIESTA könyvben, hogy "az üzemanyagszivattyú a motorblokkon oldalt (OHV motor) ill. a hengerfejen (CVH motor) van."
és már látom is a képen hogy hol van (elég hülye helyen, miért ne)
azért megnézem amit írtatok, köszke még1x!!!
(bocsika jobban meg kellett volna néznem a könyvet! :-[ :-[ :-[ )
remélem csak érintkezésproblema
-
olvastam a tankról épp:
" a 42 literes üzemanyagtartály a hátsó ülésnél a fenéklemez alatt található. A szintjelző adója a tartály felső részén van beszerelve és csak kiszerelt tartálynál építhető ki. Az adó vezetékei a fenéklemez egy nyílásán, a hátsó ülésnél vannak elhelyezve. A befecskendezős motornál az elektromos ÜZEMANYAGSZIVATTYÚ a szintjelző adóval együtt van beépítve."
most akkor mivan!?
na mind1 jobb mintha semmi nem lenne róla
-
Hi!
Hát ahogy írták is, egybe van építve a jeladóval, hátul a tankban van benne, asszem hátsó ülés felől ki lehet szedni.
Amúgy ez milyen könyvben is szerepel? - Engem a könyv érdekelne (ha letölthető/elküldhető ;D)...
-
hey!
köszke az infót, a tank közelében van (megnéztem és nincs a motornál :P )
a könyv az Így csináld sorozat Fiesta tagja
a digitális változat már készül csak sajna pénteken államvizsgázok úgyhogy max utána lesz digitalizálva teljesen (lefényképezem az oldalakat mert szkennelés az elég gáz eredményt produkált)
köszke még1x! aztán készül a könyv
-
hey!
köszke az infót, a tank közelében van (megnéztem és nincs a motornál :P )
a könyv az Így csináld sorozat Fiesta tagja
a digitális változat már készül csak sajna pénteken államvizsgázok úgyhogy max utána lesz digitalizálva teljesen (lefényképezem az oldalakat mert szkennelés az elég gáz eredményt produkált)
köszke még1x! aztán készül a könyv
>>>A szivattyút csak kiszerelt tanknál lehet kivenni nem fér ki az ülés alatti lyukon. Úgyhogy teljesen jól írta a könyv.
-
A régebbi 1.1-eseknél még mechanikus AC van a motoron (a blok oldalán - ahogy olavastad is) amit a vezérműtengely hajt, tehát semmi köze az elektromos rendszerhez...ergo kontakthiba kizárt ;D. Nézd meg az üzemanyagszűrődet, lehet az a koszos. Ha nincs szerencséd átszakadt az AC membránja és cserélni kell, de nem igen szokott ilyen történni. Ellenőrizni úgy tudod, hogy lehúzod a benzinvezetéket a karbiról/injektorról egy vödör fölé tartatod valakivel a csövet és ráindítózol, ha a csőből jön benzin akkor az AC működik és máshol kell keresni a hibát.
-
vettem, köszke!
-
A régebbi 1.1-eseknél még mechanikus AC van a motoron (a blok oldalán - ahogy olavastad is) amit a vezérműtengely hajt, tehát semmi köze az elektromos rendszerhez...ergo kontakthiba kizárt ;D. Nézd meg az üzemanyagszűrődet, lehet az a koszos. Ha nincs szerencséd átszakadt az AC membránja és cserélni kell, de nem igen szokott ilyen történni. Ellenőrizni úgy tudod, hogy lehúzod a benzinvezetéket a karbiról/injektorról egy vödör fölé tartatod valakivel a csövet és ráindítózol, ha a csőből jön benzin akkor az AC működik és máshol kell keresni a hibát.
Mk3-ba is rakták ezt a mocit? Nem csak a Mk2-be? Én úgy tudtam hogy Mk3-om mind központis és ecu-s.
-
A régebbi 1.1-eseknél még mechanikus AC van a motoron (a blok oldalán - ahogy olavastad is) amit a vezérm?tengely hajt, tehát semmi köze az elektromos rendszerhez...ergo kontakthiba kizárt ;D. Nézd meg az üzemanyagsz?r?det, lehet az a koszos. Ha nincs szerencséd átszakadt az AC membránja és cserélni kell, de nem igen szokott ilyen történni. Ellen?rizni úgy tudod, hogy lehúzod a benzinvezetéket a karbiról/injektorról egy vödör fölé tartatod valakivel a csövet és ráindítózol, ha a cs?b?l jön benzin akkor az AC m?ködik és máshol kell keresni a hibát.
Mk3-ba is rakták ezt a mocit? Nem csak a Mk2-be? Én úgy tudtam hogy Mk3-om mind központis és ecu-s.
Az összes 1.1-es és 1.3-as Fityesz OHV (oldaltvezérelt, láncos, lökőrudas) motorral szerelt. Az hogy milyen üzemanyagellátó-rendszer van ráépítve az már egy máskérdés...
-
hey!
reggel elindult a gép fogalmam sincs hogy mi volt vele.rendesen szív a szivattyú.
du jön szerelő azt megnézi.
-
hey!
probléma megoldva!!
régebben is volt már gondom a RIASZTÓval de elintéztem egy új akksival de most megint letiltotta a gyújtást úgyhogy kikötöttük azt a vezetéket emi letiltja így most minden zsír! nem kellett semmit cserélni!
kösz mindenkinek a választ!!! :notworthy:
ablaktörlőmotort is megcsináltuk mert elrágták a patkányok az egész vezetékköteget meg a ford.számmérő vezetékét is.
köszke
-
A régebbi 1.1-eseknél még mechanikus AC van a motoron (a blok oldalán - ahogy olavastad is) amit a vezérm?tengely hajt, tehát semmi köze az elektromos rendszerhez...ergo kontakthiba kizárt ;D. Nézd meg az üzemanyagsz?r?det, lehet az a koszos. Ha nincs szerencséd átszakadt az AC membránja és cserélni kell, de nem igen szokott ilyen történni. Ellen?rizni úgy tudod, hogy lehúzod a benzinvezetéket a karbiról/injektorról egy vödör fölé tartatod valakivel a csövet és ráindítózol, ha a cs?b?l jön benzin akkor az AC m?ködik és máshol kell keresni a hibát.
Mk3-ba is rakták ezt a mocit? Nem csak a Mk2-be? Én úgy tudtam hogy Mk3-om mind központis és ecu-s.
Az összes 1.1-es és 1.3-as Fityesz OHV (oldaltvezérelt, láncos, lökőrudas) motorral szerelt. Az hogy milyen üzemanyagellátó-rendszer van ráépítve az már egy máskérdés...
>>>Ok. köszi akkor csak én nem taliztam vele.
-
2009-es fórumtakarítás alkalmából a témát lezárom és a topiktemetőbe kerül.