Ford Fiesta Klub Fóruma

Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : edufeher 2015 February 09, 10:50:24 AM

: mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: edufeher 2015 February 09, 10:50:24 AM
Sziasztok,

mk4, '97, 1.3 8v, a tünet, hogy minden jó több szerelő által megerősítve, de a műszerfalon a mutató "o" (1/3-a a teljes skálnak) főlé sosem megy, télen még normál sávba sem, és visszahűt koppanásig amint megyek a kocsival mondjuk egy dugó után. Cserélve voltak a gombák, és a termosztát is, a csövek jó sorrendben melegednek. Elvileg a ventillátor is jókor kapcsol, de én még sosem tudtam addig melegíteni, hogy ez megtörténjen (kartonpapíros megoldással sem), az egyik szerelő mondta, hogy 90C°-nál bekapcsolt. Hűtővíz a kocsi korához képest tiszta. Valamelyik fórumban olvastam, hogy ez lehet elektromos probléma, valaki le tudja nekem ezt a verziót írni?

nagyon köszi!
Edu
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: Styleair 2015 February 09, 14:48:40 PM
Sziasztok,

mk4, '97, 1.3 8v, a tünet, hogy minden jó több szerelő által megerősítve, de a műszerfalon a mutató "o" (1/3-a a teljes skálnak) főlé sosem megy, télen még normál sávba sem, és visszahűt koppanásig amint megyek a kocsival mondjuk egy dugó után. Cserélve voltak a gombák, és a termosztát is, a csövek jó sorrendben melegednek. Elvileg a ventillátor is jókor kapcsol, de én még sosem tudtam addig melegíteni, hogy ez megtörténjen (kartonpapíros megoldással sem), az egyik szerelő mondta, hogy 90C°-nál bekapcsolt. Hűtővíz a kocsi korához képest tiszta. Valamelyik fórumban olvastam, hogy ez lehet elektromos probléma, valaki le tudja nekem ezt a verziót írni?

nagyon köszi!
Edu
A termosztátod lehet rossz az új is, amire cserélve lett a régi. Vernet jó bele.
Hűtőd is melegszik végig? Nincs dugulás?
Nekem is kicsit melegedett csak az MK3, de nem megfelelően, mert picit áteresztett a termosztát. Kicseréltem Vernetre és hopp minden jó lett!
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: edufeher 2015 March 18, 09:08:40 AM
hát kicseréltünk mindent, jeladókat, termosztátot, mire kiderült hogy az ECU beázott és nem vezérelte a hűtést. két dióda kirohadt a helyéről. hogy hogyan tud az ecu beázni ne kérdezzétek...
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: Styleair 2015 March 18, 09:29:02 AM
hát kicseréltünk mindent, jeladókat, termosztátot, mire kiderült hogy az ECU beázott és nem vezérelte a hűtést. két dióda kirohadt a helyéről. hogy hogyan tud az ecu beázni ne kérdezzétek...
Érdekes. Akkor most már jó?
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: edufeher 2015 March 18, 15:49:58 PM
Igen, most minden szuperál:) igaz a költség meghaladta az autó értékéne 20%-át, de mondjuk a gyári ECU meg 1,5-szer került volna többe mint az egész kocsi.
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: Styleair 2015 March 18, 16:49:54 PM
Igen, most minden szuperál:) igaz a költség meghaladta az autó értékéne 20%-át, de mondjuk a gyári ECU meg 1,5-szer került volna többe mint az egész kocsi.
Értem. Fogd fel úgy, hogy abból az összegből lett egy autód.
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: edufeher 2015 March 23, 08:47:41 AM
ja nem gáz, nekem is a másik kocsim 1 titán X monden csak benyás automata, ennyiért egy fél féltengelyt kapok arra:)
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: Styleair 2015 March 23, 09:42:01 AM
ja nem gáz, nekem is a másik kocsim 1 titán X monden csak benyás automata, ennyiért egy fél féltengelyt kapok arra:)
Igen, kb. Titánium X helyesen. Milyen évjárat?
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: edufeher 2015 March 24, 07:56:28 AM
2005 dec. 4-es automatával.
: Re:mk4, '97, 1.3 8v, üzemi hőmérséklet alatt
: Styleair 2015 March 24, 08:21:08 AM
2005 dec. 4-es automatával.
Akkor tesók ;) , csak nekem augusztusi és MMT6 váltóval.