Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : Balage84 2011 August 08, 16:31:43 PM
-
Helló!
Minden 130 Le-s fiesta 100 km/h-nál 3000-t fordul, vagy másik váltó lenne rajta?
Az 1-es jó hosszú, a többi pedig rövid?
-
ha zöldes kéket vetted akkor már nem a gyári váltó van rajta...
szerk: amugy ezt mk3 topikba kellet volna ;)
-
Fekete, szerdán tette fel, és pénteken vettem meg.
-
Melyik sebességben? :)
-
Természetesen 1esben :P
-
5.-re gondoltam.
Az Unix-nál azt mondták, hogy automata váltóolaj jár az XR2 váltóba, mit tudtok erről?
-
Na senki nem tudja hogy, az autója 5.-ben 100 -nál mennyit fordul??????????????????
-
kb annyi, fordnál minden motorhoz a gyári váltójával kb ekkora fordulat társul 5.ben 100-nál.
-
Megnéztem Neked(csak Neked) és igen, nekem is 100nál kb 3000környéke. Bár függ persze attól is milyen gumi van fent...
Váltóolaj témába nem tudom pontosan, holnap meg nézem pontosan milyen van nekem benne. Annyit tudok hogy jó drága ;D
-
Köszönöm szépen!
Elvileg DEXII, vagy DEXIII.
-
Első körben Kb 190 km/h a vége és ekkor 5500 körül forog. Először teljes gázzal mentem 185-öt utána félgázzal szépen felment 190-ig, nem tudom mi lehet vele, de gyárilag mennie kéne 200-at.
-
Gyárilag hivatalosan 198 a vége. Ha ebból "levonsz" 18 évet, akkor szerintem szép (már ha nem volt koppra felújítva). Nekem 191 lett asszem.
-
Nem lett, mert a hengerfej csavar a gyertyák között olyan rozsdás, hogy 100% nem volt még hozzá nyúlva.
Neked is könnyebben megy fél gázzal?
-
Egyszer próbáltam a 191et kb. 2.5 éve. Sötétben. Esőben. Nem a gázra figyeltem. :)
-
tegnap mentem 195-öt(2.0 zetec-1-6 8v váltó...) a fityoval,de még húzott volna tovább csak a kamionok..... ;D ;D
-
Mi lenne ha a diesel váltóból kiszednénk az 5. fokozatú fogaskereket, és azt betenni a benzines váltóba?
Erre gondoltam már korábban is, csak nem volt aki ad fogaskereket.
Ennek a szerelése abszolút nem lenne nehézkes, mert ez a bal első kerék mögött kell kiszerelni a váltóból.
Lehet gyengébb lesz a motor, de lehet, hogy nem. Kevesebb fordulaton kevesebb üzemanyag, nagyobb fordulaton nagyobb végsebesség. Viszont lehet, hogy ez sem jobb ötlet mert alacsony fordulaton már erőlködik a motor, ezáltal csak több hajtóenergiára lesz szükség.
Szerintetek hülyeség? Ki kellene próbálni.
Amúgy engem is zavar a 100km/h 3000fordulaton. 2500-a fordulattal tudnám ezt elképzelni.
Azért gondolom ezt így, mert a suzuki-nak kb. így van megtervezve, de ez is függ attól, hogy melyik autónak mekkora a lökettérfogata illetve a hajtókar hossza.
-
szerintem 100-nál a 3000-er nem sok.a hondák is annyit pörögnek...meg kicsi motorok ezek,hogy 2000-et pörögjön 100-nál... :)
-
Akkor ezek szerint az mk3 diesel váltója 2000-et pörög 100km/h sebességnél?.
-
jó kérdés..
-
hát nem tudom... nálam az 1.4 mellett van XR2 váltó.. igazából nem érzek változást.. mondjuk nagyobb lendkerék meg nagyobb kuplung van fent.. azt kicsit lomha.. majd 1x szedetek le belőle oszt jóvan..
-
MK7 1.4 benzin is óra szerinti 110-nél forog 3000-et szóval valójában kb az lehet a 100. Szerintem ez még így is bőven átlagos de inkább alacsonyabb a többinél.
-
szerintem mindegyik annyit forog 100-nál
mk4 1.25 Zetec nekem is gps szerinti 100-nál 3000-et forog.
-
Ha kevesebbet forogna kb nem lehetne gyorsítani 5-be. Most 5-be 2ezres fordulat az 70 (nekem) most ott padlózd el és nézd meg hogy "gyorsul". Sehogy. Az dízelnek jó de benzinesnek ott nincs ereje. Legalább is az 1.4 szívónak nincs.
-
Legalább is az 1.4 szívónak nincs.
De XR2i áttételről van szó. Nekem legalábbis 5ösben is van ereje. Nem kötekszem, csak mondom. :)
-
Ezért mondtam, hogy annak legalább is nincs. Nem vezettem még sosem Xr2i-t de szerintem az se úgy menne 2ezres fordulatról mint 3ezer környékéről. Biztos meg lehetne szokni, de szerintem nem lenne az igazi.
-
az enyém 5-be 70-nél azért már huzigál.... ;D ;D
-
Nekem 70nél még jobb a 3-as ;D
-
(Na!! Ilyen még nem volt, beindult a fórum 1 nap alatt 1 oldalt teleírtunk ez jó! :):):) )
Szerintem 120 km/h-nál lenne ideális a 3000-es fordulat, mert az egyes az jó, de a többi rövidebb egy kicsit mint ahogy kellene, legalább is nekem, mert ha annyira pörgetni akarom akkor visszateszek vagy 2 fokozatot.
-
70-nél ha vissza rakom 3-ikba akkor megnyikkan a szerencsétlen....... ;D 8)
-
Nekem csak az 1.3i OHV fiestám van. Még most meg vagyok vele elégedve.
Szívesen kipróbálnék egy XR2i fiestát, kíváncsi vagyok, hogy az mit tud?....
Viszont ezt a fogaskerék csere témát azért hoztam fel, mert sokat járok autópályán.
A utazó sebesség 140km/h, azért ennyivel járok mert haladnom kell. Ez még az a tempó amikor még nagyon keveset kell lehúzódnom a nagy Audik elől. Viszont ebben a tartományban már 7-9Liter a fogyasztás. És ezt szeretném valahogy csökkenteni. Mégpedig a fordulattal. Viszont abban az esetben ha csak 2500-as fordulattal megyek csak is 90-nel akkor max 6liter eszik. De ilyen lassan nem tudok menni, napi 6 órát nem fogok utazni.
Viszont most nagyobb autót nem tudok beinvesztálni, család alapítás előtt.
Van valakinek mk3 diesel váltója feleslegben. Megvenném.
-
...Ennek a szerelése abszolút nem lenne nehézkes, mert ez a bal első kerék mögött kell kiszerelni a váltóból....
pont emiatt a fogaskerék miatt került Németországba egy difi csapágy csere 1000euroba...
mivel ezt nem lehet csak egy leszedegetni mit ahogy gondolod...
-
hát nekem ilyen fogyasztási gondom nincsen.
nekem (lekopogom bár nekem is néha hihetetlen)az mk4 1.25 zetec autopályán max 7liter volt amit fogyasztott de abban már benne volt pár szép németországi emelkedö és a 140-160-at elég folyamatosan nyomtam.
nem tudom nekem van e csak ilyen szerencsém ezzel az autoval fogyasztásilag vagy másnak is az ilyen autoja enyit fogyaszt e.
egy 95-ös mk3 1.1-böl ültem át nem épp önszántambol hanem mert totálra törték.
de azt hittem sokkal többet fog fogyasztani ez a mostani autom.
szerintem egy 1.3-astol ne várj kevesebb fogyasztást 140-es temponál mert nem egy versenygép nehezen hajtja azt a gépet.
-
az xr2 se fog 6-7 litert enní 140es temponál...nekem 1.6 8szelepem volt.az stabilan 10litert evett!
-
Már vártam a RYAN hozzászólását.
Csak, hogy tud én már ezt a fogaskereket leszedtem, és anélkül jártam. Majd később vissza tettem./ gyártatni akartam de nem jött össze/ :-*
-
Gyárilag hivatalosan 198 a vége. Ha ebból "levonsz" 18 évet, akkor szerintem szép (már ha nem volt koppra felújítva). Nekem 191 lett asszem.
Nem számít hány éves, sajnos elmozdult egy kicsit a vezérműtengely amikor meghúztuk, ezért járt egyenetlenül és ezért ment csak 190-et, most már egy kisebb szakaszon tudtam menni vele 195-öt, de sajnos nem volt több hely.
"Nézzél szét a tiedben", mert ha megvan a kompresszió, akkor annak mennie kell 200-at!!! ;)
-
Már vártam a RYAN hozzászólását.
Csak, hogy tud én már ezt a fogaskereket leszedtem, és anélkül jártam. Majd később vissza tettem./ gyártatni akartam de nem jött össze/ :-*
akkor viszem hozzád az IB váltóm de jaj neked ha elb...od...