Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : bosdaniel 2011 March 13, 10:06:34 AM
-
Üdvözlök mindenkit!
Nekem egy 1995-ös 1.3-as mk3 fiestám van.
Az autóban gyárilag hagyományos óra van,de én fordulatmérőset szerettem volna bele,
Az órát meg is vettem a vaterán és kéredztem az eladót,hogy simán be lehet tenni,vagy át kell alakítani.
Ő azt mondta,hogy simán be kell tennem és műxik majd.
Egyedül a fordulatmérő nem működik a többi műszer igen.
Sajnos nem tudom ,hogy honnan kapja a fordulatmérő a jelet.
Kérem aki tud lásson el tanácsokkal,,mert eddig semmire nem jutottam.
Előre is köszönöm!
-
Milyen motor van a kocsiban?
És milyen gyújtással?
-
A fordulatszámérőt is bovden hajtja! Azt külön be kell tenned a váltóba, s majd a műszerbe is bekötni!
-
A fordulatszámérőt is bovden hajtja! Azt külön be kell tenned a váltóba, s majd a műszerbe is bekötni!
hülyesééééééééééggggggg! az a kilóméterórának a spirálja!
OHV-n ha jól tudom generátorról kapja a jelet CVH-nál meg gyújtásról...
Milyen motor van a kocsiban?
És milyen gyújtással?
Üdvözlök mindenkit!
Nekem egy 1995-ös 1.3-as mk3 fiestám van....
1.3 OHV EDIS gyújtással...
-
Ha felteszel egy fotót az Edis modulodról, akkor megmondom, hogy melyik zöld színű vezetékre kell kösd a jelet....... 8)
-
Köszönöm mindenkinek aki segít, az autó központi injektoros és alul vezérelt 'varrógéphangú csoda'
Megvallom őszintén,hogy nem tudom mi az a Edis,talán az amiből a gyújtókábelek indulnak,mert ennél nincs trafó?
Maga a fordulat mérő elektronikus és nem mechanikus. :notworthy:
-
Lényegében, az lenne a trafó csak ott nincs elosztó fedél mert egyben van, azt viszont nem tudom hogy onnan kaphatja e a jelet, szerintem nem.
-
Ismerd meg az autód mozgalom..... ;D
Itt egy kép róla:
A tűzfalon találod azon a fekete takarólemezen, ami az utastér ventilátorod és az ablaktörlő mechanikád takarja.....
[a csatolmányt egy admin törölte]
-
Ahogy a csatolt képen is látom (ha jól látom), akkor csak egy zöld vezeték van........mégpedig balról a harmadik-így, ahogy be van dugva a stekker.
Arra kell kösd a fordulatszámmérő jelét.
Üdv
-
Az előttem szólót - többszöri tapasztalattal - csak megerősíteni tudom! A bekötés úgy lesz helyes.
Amúgy ha képes angol leírás segít, lesd meg ezt:
http://www.fiestaguides.co.uk/content/rev_counter_wo_sup.html (http://www.fiestaguides.co.uk/content/rev_counter_wo_sup.html)
:wave:
-
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.
Megpróbálom a leírtakat,remélem működni is fog rendesen :D
Egyébként a szükséges csúszósaru is beszerezhető valamelyik villamossági üzletben,vagy ki kell bontani egy másik szekérből?
-
1.8 d - be is bele lehet rakni fordulatszám mérőset?
-
igen
-
Üdv!
Nekem is hasonló problémám lenne, egy Mk3-as 1.1-es fiestáról van szó 94-es évjárat!
Nos nekem a balról a második szál a sima zöld szinű vezeték az EDIS-en, próbáltam arra rákötni a csatlakozó 10-es pontját ami alapból üres, az megy a fordulatszámmérő órához! Ez eddig mind jó is, csak egyáltalán nem mér semmit az óra, mi lehet a gond? Vagy esetleg máshonnan kellene levenni a jelet?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
-
Takee topikjában van a megoldás, de érdekesség képpen írom, hogy nekem anno 1995-ös 1.3 OHV J6b motorkód csak egy test kábel kellett a csatiba és jó volt ;)