Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : Robee86 2009 July 09, 14:45:05 PM
-
Megtudná nekem mondani valaki, hogy miként lehet direktszűrőt rakni az mk3-as 1.6 Zetec-be? Mert ahogy nézem elég bonyolultnak tűnik, ugyanis valahonnan alulról szívja a levegőt...
A válaszotokat előre is köszönöm!
-
Úgy, hogy kiszeded a légszűrőházat és ráokosítod a direktszűrőt, csövekkel,könyökökkel úgy, hogy lehetőleg szabadon tudjon friss levegőt szívni. (lámpa mellé szokták)
Egyébként ha meg le lehetne beszélni a direkt szűrőről akkor azt mondom tegyél be inkább csak sportlégszűrő betétet.
Ui: Nem ismerem a Zetec motort,de nemhinném,hogy alulról szívna.
-
És attól valamelyest változik a hangja? Mert az a bajom h van már hátsó sportdobom és hátul jó a hangja, de elől meg a Zetec hang jön, ami annyira nem tetszik! :(
Köszi amúgy a választ! ;)
-
nem változik.. De a direktszűrővel sem lesz V8-as hangja .
Én szeretem hallani a motor hangját. Sajnos vagy megbarátkozol vele,vagy veszel egy komoly hifit,esetleg hangszigetelés.
-
Megtudná nekem mondani valaki, hogy miként lehet direktsz?r?t rakni az mk3-as 1.6 Zetec-be? Mert ahogy nézem elég bonyolultnak t?nik, ugyanis valahonnan alulról szívja a leveg?t...
A válaszotokat el?re is köszönöm!
Szia!
Meglehet oldani de nem egyszerű ,a hangja nem fog változni legalábbis én nem vettem észre igaz nekem brutál hátsó dobom van ,alapjáraton semmi hangja sincs de mikor egy kis gázt adok neki akkor ;D.De visszatérve a témához ha ráér vasárnapig akkor lefotózom neked hogy is néz ki amit csináltam meg hogy milyen méretü csövek kellenek az összerakáshoz majdnem ugyan oda került mint a gyári szűrő.Egy kis izelítőt tudok mutatni de abbol sokat nem látsz meg most a helyére rakva se tudok képet csinálni mert váltó javítás miatt kiszedtem a motort de azt hogy hogyan néz ki arról csinálok képet meg a lista hogy mi kell hozzá.De hozzáteszem nem olcsó ha így csinálod mint én.
[a csatolmány törölve]
-
Hát igen ez így nem olcsó ,ahogy neked van . Kell egy kevés cső meg idom.
-
szerintem fölösleges beruházás :) a gyári házba rakj be egy betétszűrőt és kész :) azzal lesz a legjobb a teljesítmény :) olajat viszont senki se felejtse.
-
1.25-ös MK4-es fiestába szerintetek hol érdemes vennem sportlégszűrő betétet? És milyen márkájút vegyek/ne vegyek? Köszi!
-
teljesen mindegy milyet veszel ,nem fogod észlelni a külömbséget.A pénztárcádon múlik . Kivéve ha komolyabb válzoztatásokat is csinálni szeretnél. Egyébként ha kiveszed a légszűrőt és úgy mész vele egy kört kb. azt tapasztalhatod milyen lenne sportszűrő betéttel. Ha utána is úgy érzed ez megér neked többezer-tízezer forintot akkor vegyél csak.
-
Különbség nem lesz,direktszűrő és direktszűrő között,hang és gyorsulás szempontjából,viszont motor élettartam szempontjából lényeges különbségek vannak! szóval én nem vennék olcsót. Nekem K&N van,már évek óta,meg az előző verdámban is az volt.Én erre esküszöm.
A szűrő nélküli próbát én nem javasolnám,még rövid időtartamra sem!!
-
Mk4-ben nekem is k&n van de a simota is jó az hallottam! Én úgy érzem hogy kicsit dinamikusabb a direktszűrővel. Persze ez az én véleményem ::)
-
Ahogy igértem , a légmennyiség mérő végére már csak a szűrő megy és igy pont elfér mindentől nem ütközik bele semmibe.Ha kellenek a csövek méretei jelezd ,mert ami a szivósortól jön ott a lényeg ha nem jó méretü beleér a gépház tetőbe.
[a csatolmány törölve]
-
szerintem is fölösleges a sportlégszuro mert sokat nem dob a motoron!
érzésre gázadáskor kigyit horkol a motor,lassabban reagál,meg mintha pörgősebb lenne de nem igazi!meg nem mindegyik birja sokáig föleg a direkt szűrőknel!kap 1 kicsit porosabb utat és vége van!bár a gyáriakat nem ismerem de a direktszűrőkkel én igy jártam!nem gyöztem takaritani hogy nehogy beszivja a retket!
de ez csak az én véleményem!
-
poros úton a papírszűrő is eltömődik, kell egy sportbetétszűrő és kész, bár szinte fölös az is. nekem sincs és lehet nem is lesz. kevesebb gond :D így csak kihajítom a koszos papírt és egy ezresért veszek egy másikat :D