Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : baba114 2009 March 24, 10:41:06 AM
-
Nem rég vettem egy xr2 rs fiestát elvileg 96kw 131 loerő és a 75 loerős suzuki swift ugyanugy megy mint az én autom van tippetek mi lehet a baj?
tudna valaki kuldeni egy képet hogy hogyan kell kinéznie az 1.8-as motornak
mert arra gyanakszom hogy nem is olyan motor van benne.És alacson fordulaton nagyon rángat
Arrol tudtok valamit mondani hogy hol kell lennie rajta a motorszámnak mert az eredet vizsgálaton nem találták?
Köszi Peti
-
Szia,
Nézd meg az én bemutatkozómat, abban fogsz látni egy 1.8as motort.
Motorszám: elöl van rajta az utánégető doboz felett, középen - enyémet nézegette is a vizsgán a faszi, hogy hát nem ott szokott, meg nem függőlegesen, stb. De végül azt mondta hogy ez valószínűleg csak ritka motor, és megkaptam a papírt.
Alacsony fordulaton rángat: bocs, de ezen picit muszáj mosolyognom, sajnos ez nálam is megvan. Amikor le volt húzva a lambdaszondám, akkor nem tapasztaltam - de lehet légtömegmérő, légszűrő, stb. Első körben szerintem cseréljél szűrőket és olajat, ez amúgyis illendő vásárláskor. Aztán ha még mindig megvan, akkor próbáld ki a lambdaszonda lehúzását. Ha nem segített, jelezd és beszélünk tovább. :)
Sok sikert! Meg képet egy bemutatkozó topicba, meg találkozón megjelenést, meg ilyesmi! :D
-
Köszi sokat segitettél
-
DVZS elmondta a lényeget! remélem eljössz majd a talikra, és akkor személyesen is megcsodálhatjuk a verdát. meg látva többet is tud segíteni az ember mint látatlanul ;)
-
Sziasztok egy kis segítség kéne, honnan tudok alkatrészt szerezni mk3 1.8-as xr2höz.
Sehol nem találok Érden és környékén. Előre is kösz
-
Hi,
Írd le, hogy mire van szükséged és összejön, ami kell.
Itt sok embernek van a "sufnijában" aranybánya........ ;D
Amúgy meg ajánlom a cromax.hu weboldalt.
Üdv
-
a legjobb egy donor lenne mert sok a hiba.
legfökép electronika kelene
-
netcore a te embered! 8)
-
jaja netcore-nak van bőven cucca hozzá ;)
-
az a baja hogyha jár a motor és felkapcsolom a lámpát leál a moci
-
töltés van? akksi? mivel elektronyos a gyújtása fesz nélkül nem megy a moci.
-
szerintem van mert nem világit a töltés lámpa
-
mérjetek rá azért biztos ami biztos, azoknak a visszajelző lámpáknak meg ne tessék hinni, alig jók vmire ;)
-
hali nekem folyamatosan ég a töltésvisszajelzö de jo a töltés
-
a generátorrol jövő kábel nincs bekötve és ezért világítt folyamatossan. Nekem is ezért világított a régi kocsimban a visszajelző ;)
-
Én Így elsőre hibás generátor feszültségszabályzóra gondolnék. Aminek a tünete lehet,hogy a lámpa felkapcsolásával (vagy más fogyasztó) visszaesik a feszültség ezáltal a gyertyák sem teszik a dolgukat.
Ez észrevehető az alapjáraton is. Volt egy mitsubishi colt-om aminél az alapjárat képes volt majdhogynem a felére esni ha bekapcsoltam lámpát,rádiót,fűtést,ablaktörlőt, és ezek külömböző kombinációit.
Igazából mostanra már biztos sikerült megoldani a hibát,legalábbis remélem.
-
hello
ja köszi az elektronika már kész
de van ujjbab probléma ha van kedved nézd meg
1.8 xr2 lóerőprobléma címen
-
Leírom, nehogy más is így járjon!
Mostanában sokat használom a gépet, és a héten történt velem egy olyan dolog, ami ha kevésbé gyakorlott sofőrrel esik meg, lehet nagy baleset a vége.
Egy komolyabb kátyút megfogva a kocsi motorja iszonyat módon felpörgött, hatástalan volt a gázpedál, csak gyorsult ezerrel. Leállítottam, félreálltam. Produkálta továbbra is indításkor. Gázra nem reagált, kiforgott maxig.
Átnéztem és kiderült, hogy az alapjárati motorról csúszott le az autó eleje felé menő gumicső, ami bemegy az EFI feliratos cuccba. Le volt kissé lazulva gondolom, és az útviszonyok megadták neki az utolsó lökést.
Szóval ellenőrizze mindenki, akit érinthet!
- laza bilincs
- elöregedett cső
- vagy egyszerűen csak nem lebegve közlekedik ezen az elcseszett aknamezőn, amit útnak csúfolnak felénk
Megeshet veletek is hasonló, ami ha nem kint történik főúton (sick :angry4:) akkor nekem is lehetett volna csúnya vége.