Ford Fiesta Klub Fóruma
Szériák fórumai => MK3-MK4-MK5 => : david_csaba 2008 December 17, 13:59:06 PM
-
Hello!
Van egy 1.8D fiestám és én igazából kicsit erőtlennek érzem a kicsikét, gondolok itt arra, hogy normális 90-s tempóval megeszi a 4.5-5.0 litert, de efelett már jóval jobban kajál, kb 110-nél közel járok a 7 literhez, és mondjuk 130-nál nem is megy többet, akkor már nagyon erölködik szegényke.
Akinek ugyanilyen motor van a kocsiban írja már le, hogy neki, hogy eszik és mennyivel megy a gép. Én arra gyanakodtam, hogy nem eredeti a váltó és lehet, hogy hosszabb váltó kéne bele és itt a kérdésem fő lényege, hogy azon gondolkodtam, hogy az escortokban 18.TD motor ugyanez csak turbóval, na mi lenne, ha egy ilyennek a váltóját raknám az enyémbe, szerintetek segítene valamennyit vagy esetleg még rosszabb lenne?
Köszi!
-
az a váltót 1.8D escortba is csak bölcső cserével lehet berakni fiestába ráadásul másmilyen az 1.8D-nek is a váltója mint az escorté, ha jól tudom, és a bakok is másak. Lehet kéne szerezni hozzá egy gyári 1.8D váltót, azzal lesz a legjobb azt ehhez a motorhoz tervezték. Sosem lesz egy versenygép.
-
en egy ilyen valtot raknek 92' mk3 1.8Dbe. mennifog?
[a csatolmányt egy admin törölte]
-
ez a számsor nem jelent az égvilágon semmit. ez csak a váltóház száma az h mi van benne az nem derül ki belöle.
ha ugyan ott van az öninditó helye mint a tiéden és dizel nem TD váltó pl escortból akkor csere szabatosnak kell lennie.
-
Üdv!
Van egy pici gondom, az 1990-es 1.1-es Fityómmal. Nem találom rajta a sebváltó olajbeöntő nyílását. Pedig már sürgős lenne benne az olajcsere. Megköszönném, ha valaki fölhomályosítana!
-
üdv
nekem dizel, de van egy kb 1centis betöltönyilás a gyári dudával szemben az első alsó váltótartó felett pont 7-8as imbusz talán...
-
Köszönöm a segítséget! Reggel világoson megvizsgálom!
-
nincs mit.
-
Érdeklődni szeretnék nem-e tudja valaki, hogy a 1990-es 1.1-es Fityó sebességváltórúd szimmeringje milyen méretű, számú, stb... Vagy, honnan tudhatnám meg. Előre is köszönöm a segítséget.
-
Hello!
Erre a hidro kinyomócsapágy van valami barba trükk? Többször érzem úgy, hogy nem emel ki rendesen. Főleg 600-700km után.
Köszi
-
Érdeklődni szeretnék nem-e tudja valaki, hogy a 1990-es 1.1-es Fityó sebességváltórúd szimmeringje milyen méretű, számú, stb... Vagy, honnan tudhatnám meg. Előre is köszönöm a segítséget.
él még a kérdés?
-
Hali !
Ez is váltó kérdés lenne. Ha sokat áll az autó (pl. éjszaka)reggel az első indításkor nem akarja a rükvercet venni csak nagyon recsegve. Hiába kuplungolok többször is akkor semjobb.Napközben ha már megyek vele akkor semmi gond nincs a rükverccel. Már azt csinálom hogy előbb sebességbe rakom és úgy indítom be a kocsit hogy ne
recsegjen a váltó. Felengedett kuplungnál üresben hallani egy kis surrogó hangot, de ez már újkorában is
ilyen volt.
7 éves a kocsi ,vajon nem-e a váltóolajat kell lecserélni?(2006 1,3 69le)
Üdv : Bundi
-
Fordok általában ilyenek. :-\
-
Akkor "megnyugodtam",azt hittem hogy nagyobb a baj!
Mindenkinek Boldog Békés Karácsonyt Kívánok!
Üdv: Bundi
-
Hali !
Ez is váltó kérdés lenne. Ha sokat áll az autó (pl. éjszaka)reggel az első indításkor nem akarja a rükvercet venni csak nagyon recsegve. Hiába kuplungolok többször is akkor semjobb.Napközben ha már megyek vele akkor semmi gond nincs a rükverccel. Már azt csinálom hogy előbb sebességbe rakom és úgy indítom be a kocsit hogy ne
recsegjen a váltó. Felengedett kuplungnál üresben hallani egy kis surrogó hangot, de ez már újkorában is
ilyen volt.
7 éves a kocsi ,vajon nem-e a váltóolajat kell lecserélni?(2006 1,3 69le)
Üdv : Bundi
Akkor veszi be recsegve a hátramenetet, ha kinyomott kuplungnál nem lassul a váltóban a fogaskerekek forgása.
Pl. a kiemelőcsapágyban túl nagy a hideg zsír súrlódása.
Ha tovább vársz kinyomott kuplunggal, akkor is recseg?
Hallod, hogy a kuplung kinyomása után elhalkul a váltó surrogása?
Ha nem, akkor nem szakad meg a váltó kapcsolata a motorral! :(
-
Fordok általában ilyenek. :-\
Valóban néha megreccsennek, de az, hogy soha ne lehessen reccsenés nélkül hátramenetbe rakni, az nem szokásos. ???
Vagy a géppel, vagy a váltás módjával baj lehet.
-
volt már párral dolgom...
-
Az érdekes az hogy csak hosszabb állás után csinálja! Ilyenkor az 1-es sebességet is nehezebb berakni,olyan mintha be lenne sűrűsödve a váltóolaj. Ha kinyomom a kuplungot akkor megszűnik a surrogás.
Amúgy minden sebességet jól vesz már elindulás után.Vajon váltóolaj cserével jobb lenne?Ezt a jelenséget nem új korától csinálja,hanem vagy egy 3/4 éve kezdte.